Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: بسیاری از مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه نمی‌توانند به‌تنهایی از حقوق خود دفاع کنند بنابر این با کمک و همراهی مجموعه نیروی انتظامی احقاق حقوق این خانواده‌ها در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

به‌گزارش ایلنا از رشت، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد گیلان در دیدار با فرماندهی نیروی‌انتظامی استان امنیت و آسایش را از جمله ضروریات هر زندگی اجتماعی دانست و گفت: مجموعه نیروی انتظامی از جمله مهم‌ترین ارکان حفظ امنیت و آرامش در جمهوری اسلامی ایران هستند که با صلابت تمام همت خود را صرف حفظ امنیت و آرامش در جامعه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از مشارکت فرماندهی نیروی انتظامی گیلان در ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان آسیب‌دیده در زلزله کرمانشاه افزود: با مشارکت این مجموعه هشت واحد مسکونی برای مددجویان کرمانشاهی که در زلزله خانه خود را از دست‌ داده بودند ساخته شد.

اهرابی با اشاره به پیگیری پرونده‌های مددجویان تحت حمایت، کمک برای شناسایی مجرمان و احصاء حقوق خانواده‌های نیازمند توسط فرماندهی نیروی انتظامی گیلان تصریح کرد: بسیاری از مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه نمی‌توانند به‌تنهایی از حقوق خود دفاع کنند بنابراین با کمک و همراهی مجموعه نیروی انتظامی احقاق حقوق این خانواده‌ها در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

 سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با قدردانی از مجموعه کمیته امداد به دلیل ارائه خدمات گسترده به نیازمندان گفت: کمیته امداد پناهگاه امنی برای اقشار ضعیف جامعه است که امدادگران این نهاد با اخلاص و بی‌منت به نیازمندان خدمت می‌رسانند.

وی همچنین آمادگی مجموعه نیروی انتظامی گیلان را برای مشارکت در امور خیرخواهانه و همچنین رسیدگی به پرونده‌های خانواده‌های تحت حمایت برای پیشگیری از ضایع شدن حقوق آن‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان گیلان جامعه حقوق خانواده نیروی انتظامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان

سرهنگ "مهدي مهران فر" در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم ، بيان كرد: ماموران يگان امداد اين فرماندهي در تداوم اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق، حين کنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي به يک  دستگاه ايسوزو باري حامل چسب مايع مشکوک که از مبدا مشهد به مقصد گرگان  در حال عبور بود آن ها را براي بررسي بيشتر متوقف كردند.   وي افزود: ماموران در بررسي‌ و استعلام اوليه مطلع شدند كه چسب مايع غيرمجاز بوده که توسط  ماموران يگان امداد اين فرماندهي کشف وضبط شد . سرهنگ  مهران فر با اشاره به اينكه كارشناسان کالاي قاچاق را حدودا 700  ليتر و به ارزش 650 ميليون ريال مي باشد اظهار داشت:در اين رابطه يک نفردستگير که  براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی