Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از برگزاری جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی با مهندس کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با حضور در دریاچه آزادی از اماکن قایقرانی بازدید کرد.

این بازدید در راستای احداث جاده تندرستی در مجموعه آزادی انجام شد. در این بازدید مسئولین و اعضای هیات رئیسه فدراسیون و مسئولین مجموعه ورزشی آزادی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولین در این بازدید علاوه بر یک دور پیاده روی مسیر دور دریاچه، از اماکن قایقرانی در محوطه دریاچه بازدید کردند. در پایان این بازدید مقرر شد هفته آینده طی جلسه ای با حضور مسئولین شرکت توسعه، فدراسیون قایقرانی و مجموعه آزادی تصمیم نهایی در خصوص جاده تندرستی گرفته شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیاده روی جاده مجموعه ورزشی آزادی برنا بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود

امتداد - دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در آیین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد تأسیس گروه سرمایه‌گذاری مسکن بانک مسکن(ثمسکن)، آینده روشنی برای این برند خوشنام متصور شد و گفت: ثمسکن باید به عنوان برندی توسعه‌گر در کشور و جهان شناخته شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل بانک مسکن در این آیین ضمن تبریک به مناسبت ۳۴ سالگی ثمسکن، از تلاش‌های محمدرضا جواهری، مدیر پیشین این شرکت قدردانی و برای علیرضا جعفری، مدیرعامل جدید این هلدینگ در خدمت‌رسانی به مردم و تحقق اهداف و برنامه‌ها آرزوی توفیق کرد.

مبانی و مفاهیم هلدینگ‌داری را در ثمسکن به اجرا درآورید

مدیرعامل بانک مسکن خطاب به مدیران این شرکت، انتظارات خود را از شرکت انبوه‌ساز گروه سرمایه‌گذاری مسکن بیان داشت و نهایت تلاش و همت مهندسان این شرکت را درعملیاتی شدن طرح‌های ساختمانی به‌ویژه شهرسازی با رویکرد تمدن‌سازی خواستار شد.

وی ادامه داد: انتظار دارم هلدینگ ثمسکن در جایگاه واقعی و شایسته خود بدرخشد و ظرفیت‌هایش را بر مبنای مبانی و مفاهیم هلدینگ‌داری به کار گیرد تا مقتدرانه برای ساخت مسکن برای اقشار مردم عزیزمان فعالیت کنیم.

دکتر حسینی ادامه داد: گروه سرمایه‌گذاری مسکن شرکتی است که در بسیاری زمینه‌ها به‌ویژه ساخت‌وساز با کیفیت، خوشنامی، مشتری‌مداری، خوش‌عهدی و کاهش قیمت تمام شده ساختمان شهرت دارد و تلاش می‌کند تا این خوشنامی را دوچندان کند.

وی گفت: از تمامی شما انتظار می‌رود برنامه‌های آینده را با زمان‌بندی صحیح به مدیران ارشد بانک ارائه دهید و به صورت دوره‌ای روند انجام پروژه‌ها را گزارش کنید. زیرا زمانی می‌توانیم افتخار بیافرینیم که پروژه‌ها طبق زمان‌بندی و حتی سریع‌تر تکمیل و به مصرف‌کننده تحویل داده شود.

بازتعریف برند هلدینگ ثمسکن و توسعه شاخص‌ها

دکتر حسینی گفت: بانک مسکن توسعه‌گر است و بنابراین یکی از اهداف مهم بانک، بازتعریف برند هلدینگ گروه سرمایه‌گذاری مسکن در کشور است تا به عنوان سازنده‌ای توسعه‌گر شناخته شود. بنابراین ثمسکن باید در آینده نزدیک بتواند با کاهش بهای واحدهای مسکونی، تسریع در انجام پروژه‌ها، استفاده از مدرن‌ترین ابزارها و روش‌های ساخت‌وساز و رعایت الگوی مشتری مداری به این مهم برسد.

وی گفت: برند خوب در بازار سرمایه موفق است و ما در بانک مسکن می‌خواهیم سهم مسکن را در بازار سرمایه افزایش دهیم؛ لذا برای این مهم از تمامی ظرفیت‌های کشور و بازار سرمایه استفاده می‌کنیم تا تعهدات خود را به‌طور کامل عملیاتی کنیم.

اجرای معماری اصیل ایرانی – اسلامی برای آرامش مردم

مدیرعامل بانک مسکن با تاکید بر تحقق سریع کیفی سازی یکصد هزار واحد مسکونی در سراسر کشور به عنوان هدف کنونی این بانک با استعانت از شعار قرآنی بانک مسکن (آیه ۸۰ سوره مبارکه نحل) گفت: هدف‌گذاری بزرگی انجام شده است که آن را در کنار تامین مالی پروژه مهم نهضت ملی مسکن دنبال می‌کنیم و در این مسیر، تلاش و پیگیری‌های بسیاری برای تخصیص افزایش سرمایه یکصد همتی به انجام رسانده‌ایم که در تاریخ بانکداری ایران بی‌سابقه است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای الگوی اصیل معماری ایرانی – اسلامی در ساخت‌وسازهای بانک مسکن گفت: طراحی ساختمان با این نوع معماری و به کارگیری فضاسازی و طراحی رنگ روح‌بخش و جان‌فزای آن می‌تواند در آرامش خانواده‌ها موثر و مصداقی باشد بر شعار قرآنی بانک مسکن و خدمت به هموطنان عزیزمان.

دکتر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دوران طلایی بانک مسکن به زودی آغاز می‌شود در خصوص ظرفیت، تخصص وتوانمندی فناورانه بانک مسکن سخن گفت و از معرفی محصولات هوش مصنوعی این بانک در آینده نزدیک خبر داد.

لزوم هماهنگی حداکثری شرکت‌های تابعه با معاونت‌های بانک

مدیرعامل بانک مسکن با تاکید بر اهمیت حفظ امنیت اطلاعات در مجموعه بانک و صیانت از دارایی‌ها گفت: تمامی شرکت‌های تابعه باید به صورت متناظر با بخش‌های مختلف بانک هماهنگ باشند تا خللی در برنامه‌ریزی‌ها و روند صحیح کارها ایجاد نشود.

وی همچنین بر لزوم همکاری همه‌جانبه، هم‌افزایی و رعایت اخلاق حرفه‌ای در انجام کارها و هماهنگی‌‌ها در بدنه بانک و شرکت‌های آن تاکید کرد.

انضباط بخشی، چارچوب مداری و صیانت از حقوق و منافع مجموعه بانک و مشتریان آن به عنوان اصلی مهم در انجام کارها، از دیگر موارد مورد تاکید مدیرعامل بانک مسکن در این مراسم بود.

دکتر حسینی در پایان، خدمت خالصانه به مردم و ساخت خانه‌های با کیفیت و استاندارد را افتخاری بزرگ برای دست‌اندرکاران و موجب جلب رضایت خداوند متعال دانست و برای همه همکاران توفیق کار صادقانه و نیل به اهداف عالیه را آرزو کرد.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن:

یکصد هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت ساخته می‌شود

علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن ضمن اظهار خرسندی از همزمانی جشن ۳۴ سالگی شرکت با آغاز مدیریت وی، هلدینگ ثمسکن را تولیدکننده اصلی‌ترین محصول مورد نیاز مردم دانست و گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری ای مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

وی، دکتر حسینی، مدیرعامل بانک مسکن را مدیری بلندهمت خواند که تحولی چشمگیر در گفتمان و ادبیات بانک مسکن ایجاد کرده و با سعه صدر، کارشناسی و افق دید خود، مسیر را برای عملیاتی شدن اهداف مجموعه بانک هموار می‌کند.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت یکصد هزار واحد مسکونی با نگاه به ظرفیت و توان مجموعه اشاره کرد و گفت: این پروژه با سبدی تحت سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

جعفری گفت: همگی باید تلاش کنیم تا برند ثمسکن به برترین برند کشور در حوزه تخصصی خود مبدل شود و بتواند علاوه بر بازار داخلی در خارج از کشور نیز به خوشنامی فعالیت کند. چه بسا این امکان با توجه به ظرفیت‌های مهندسی و سرمایه‌گذاری شرکت وجود دارد.

وی افزود: هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک معظّم مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم.

این رویداد با حضور برخی مدیران بانک، سعید شیرزادی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن و مدیران دو هلدینگ بزرگ بانک مسکن برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها