Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: خانه‌های تملک شده، مخروبه و متروکه در مناطق حاشیه نشین نیایش تخریب و آواربرداری شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رسول وظیفه شناس در حاشیه آغاز عملیات تخریب و آواربرداری مناطق حاشیه نشین در منطقه ۱۰ تبریز در گفتگو با خبرنگار شهریار، اظهار داشت: در این عملیات تمام خانه های متروکه و تملک شده توسط شهرداری تبریز تخریب و آواربرداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی سپس ادامه داد: مجموعه ای که امروز درحال آواربرداری آن هستیم، در مجموعه ۱۷۱ واحدی نیایش تعریف شده و بیش از ۲ هکتار مساحت دارد. در این قسمت ۱۷۱ واحد سکنه داشتیم که در خطر ریزش بوده و در ناپایداری قرار داشتند.
وظیفه شناس افزود: در راستای ساماندهی مناطق حاشیه نشین و پایدارسازی این مناطق اقدام به تخریب و آواربرداری خانه‌های تملک شده در مناطق حاشیه نشین منطقه ۱۰ تبریز کرده‌ایم.
شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: ۱۷۱ واحد تاکنون در این قسمت تحت عنوان درجاسازی احداث شده و کلنگ احداث ۴۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز برای حاشیه نشینان منطقه ۱۰ به زمین زده شده است.
وی ادامه داد: ۶۰۰ واحد مسکونی برای حاشیه نشینان شهرک اندیشه نیز درحال اجرا است و با این طرح ها بیش از ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای حاشیه نشینان تبریز احداث می شود.
وظیفه شناس افزود: در قسمت هایی که آواربرداری شده درمانگاه و در قسمت دیگر نیز پارک و فضای بازی احداث می شود. نزدیک ۵۰ هزار نفر در منطقه حاشیه نشین نیایش در محدوده شهرداری منطقه ۱۰ تبریز زندگی می کنند.
وی با بیان اینکه در شورای شهر تبریز نیز موضوع آواربرداری این خانه های مخروبه عنوان شد، گفت: جاهایی که تملک شده سریعاً بعداز گذشت ۲۴ ساعت از دستور شهردار تبریز، اقدام به تخریب و آواربرداری کرده‌ایم. در کمتر از یک ماه در این منطقه و همچنین امتداد ۴۲ متری و نیایش تمام خانه های تملک شده تخریب و آواربرداری می‌شود.
شهردار منطقه ۱۰ تبریز با اشاره به پله گذاری در این منطقه، اظهار داشت: در این مناطق تملک شده، شاهد شیب بالای ۴۵ درصدی بودیم که این موضوع بسیار خطرناک بود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان شرقی بازی زمین شورای شهر شهرداری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز

شهردار منطقه سه تبریز گفت: در تکمیل روشنایی ضلع‌ شرقی پارک باغشمال، ۲۴ چراغ روشنایی با ارتفاع ۱۲ متری و ۹ متری نصب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علی قاسمی عصر امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در بازدید از پارک باغشمال اظهار کرد: در تکمیل روشنایی ضلع شرقی فاز دوم مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال، معاونت فنی و عمرانی منطقه، تعداد ۲۴ چراغ روشنایی با ارتفاع ۱۲ متر و ۹ متر را نصب کرد تا روشنایی این ضلع پارک باغشمال تکمیل شود.

وی افزود: با نصب این چراغ‌های با ارتفاع ۱۲ متر و ۹ متر این مسیر به صورت کامل تأمین روشنایی شده و امنیت روانی لازم برای شهروندان فراهم شده است.

شهردار منطقه سه تبریز در ادامه اذعان کرد: پارک باغشمال با بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع، یک پروژه منحصر به فرد برای فضای سبز منطقه سه تبریز و همچنین یک گام مهم در حفظ بافت تاریخی و فرهنگی تبریز به شمار می‌رود.

کد خبر 751256

دیگر خبرها

  • اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای تملک صحرای پرتمان
  • کاشت ۴۰ هزار بوته گل رز در جنوب غرب تبریز
  • ماجرای حاشیه اخیر سریال کیانوش عیاری چیست؟
  • بزرگترین عملیات تخریب در نقب/ ۴۷باب خانه فلسطینیان ویران شد+ فیلم
  • فلسطینیان از قدس تا رفح و نقب، قربانی جنایات صهیونیست‌ها
  • جابه‌جایی منطقه حاشیه‌نشین تبریز در اولویت کاری است
  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود