Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@13:10:17 GMT

دشمن محتوای دینی و باورهای ما را نشانه گرفته است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۲۱۲۹

دشمن محتوای دینی و باورهای ما را نشانه گرفته است

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن باورهای ما را نشانه گرفته است، گفت: انسان مومن و فرهیخته از فرصت دنیا بهره برداری می کند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم یادبود سردار فضایلی که در مسجد دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد با بیان اینکه تنبّه و بیداری بهترین هدیه به درگذشتگان در چنین مجالسی است، اظهار داشت: قرآن مردم را به دو گروه «مریدان دنیا» و «مریدان آخرت» تقسیم می‌کند و ما باید ببینیم در کدام یک از دو گروه جای داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز مهمترین مشکلات در زندگی انسان ها عدم آرامش است، اضافه کرد: انسان بی خدا، روی آرامش  به خود نمی‌بیند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: در برابر هجمه‌های شیطانی دشمنان که محتوای دین و باورهای ما را هدف قرار داده است، باید"ذکرالله" و "ذکرالموت" را در دستور کار خود قرار دهیم.

حاجی صادقی با بیان اینکه تمام حرف دین این است که دنیا برای انسان است نه انسان برای دنیا، خاطرنشان کرد:  مریدان دنیا همواره به دنبال دنیا هستند و اگر کسی مرید دنیا باشد، از دنیا به او داده می‌شود نه از آخرت.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های سردار فضایلی «مُریدی آخرت» بود، افزود: مرحوم فضائلی در زندگی‌اش برای خدا خدمت می کرد.

حاجی صادقی با بیان اینکه امروز دشمن محتوای دینی و باورهای ما را نشانه گرفته است، بیان داشت: یکی از خدمات به اسلام بیداری ما است و انسان مومن و فرهیخته از فرصت دنیا بهره برداری می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد