Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@00:07:25 GMT

احتمال کناره‌گیری مدیرعامل رایتل

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۲۱۸۴

احتمال کناره گیری محمدمهدی عطوفی، از مدیرعاملی رایتل سومین اپراتور سراسری تلفن همراه کشور قوت گرفت.

به گزارش پیوست، شنیده می‌شود به دنبال جلسه دو هفته پیش عطوفی مدیرعامل رایتل با محمد رضوانی‌فر، مدیرعامل جدید شستا تنها سهامدار عمده این اپراتور؛ که در خصوص بررسی مشکلات رایتل برگزار شده بود، بدلیل عدم تعیین تکلیف وضعیت مدیریتی رایتل و نامشخص بودن نحوه تداوم یا پیاده سازی مدیریت پیمانی، احتمال استعفا او قوت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از جدایی سال گذشته صدری از رایتل و پیوستن او به شرکت مخابرات ایران عطوفی به عنوان مدیر عامل اپراتور سوم تلفن همراه انتخاب شد.

حضور عطوفی در رایتل، پس از آن اتفاق افتاد که مدیریت سابق شستا تصمیم گرفت اپراتور سوم تلفن همراه را به صورت مدیریت پیمانی اداره کند. در نهایت نیز براساس فراخوانی که برای برون‌سپاری مدیریت رایتل منتشر شد، با توجه به ویژگی‌های اشاره شده در این فراخوان تعداد محدودی از مدیران ارشد صنعت ارتباطات کشور، شرایط در اختیار گرفتن سکان مدیریتی اپراتور سوم تلفن همراه ایران را به صورت مدیریت پیمانی داشتند؛ که یکی از آنها وحید صدوقی مدیرعامل پیشین همراه اول بود‌. همچنین پس از مدتی از انتشار این فراخوان، اگرچه نام هیچ کنسرسیوم یا شرکتی رسما به عنوان منتخب این شیوه واگذاری که برای اولین بار در صنعت ارتباطات کشور قرار بود پیاده‌سازی شود اعلام نشد اما در پی انتخاب محمدمهدی عطوفی ( معاون بازاریابی و فروش همراه اول) به عنوان مدیرعامل جدید رایتل، گمانه‌زنی آماده سازی واگذاری رایتل به شیوه مدیریت پیمانی تحت مدیریت وحید صدوقی افزایش پیدا کرد.

حالا اما شنیده می‌شود به دنبال تغییرات مدیریتی که در وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی رخ داده و همچنین تغییراتی که در شستا بزرگترین شرکت سرمایه‌گذاری زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی بوجود آمده، عطوفی نتوانسته به دورنمای مشخصی درخصوص قطعیت یافتن پیاده‌سازی شیوه جدید مدیریت پیمانی در رایتل برسد و بدین ترتیب، گفته می‌شود استعفا خود را به رییس هیات مدیره رایتل ارائه می‌کند.

تحلیلگران صنعت ارتباطات ایران معتقدند در صورت پذیرش استعفا و تغییر عطوفی از مدیرعاملی رایتل، احتمال واگذاری رایتل به شیوه مدیریت پیمانی پایان می یابد.

رایتل سومین اپراتورسراسری تلفن همراه ایران است که بدلیل ناموفق بودن در جذب و پذیرش سرمایه و سهامدار خارجی، کلیه سهام آن در اختیار شستا است. این اپراتور اگرچه از اوایل دهه ۹۰ کار خود را آغاز کرد، اما تاکنون به دلیل مشکلات مالی و عدم سرمایه گذاری مناسب و به موقع نتوانسته است سهم مناسبی از بازار را از آن خود کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رایتل شستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه

سردار محمد عارف سپهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرز‌های استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ مواضع مناسب، سد راه قاچاقچیان شدند و متجاوزان به محض مشاهده ماموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان اضافه کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف کردند و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری با اشاره به تبعات قاچاق کالا، ادامه داد: مرزبانان این فرماندهی در راستای تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه