Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:32:12 GMT

دستگیری مرد ۴۹ ساله به اتهام سرقت گوشی از ترمینال!

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۲۲۳۷

دستگیری مرد ۴۹ ساله به اتهام سرقت گوشی از ترمینال!

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن سندگل رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه جنوب در تشریح این خبر گفت: ساعت ۲۳:۳۰ روز ۲۷ دی ماه بود که ماموران گشت در جریان یک فقره سرقت گوشی از یکی از تعاونی های پایانه مسافربری جنوب قرار گرفتند.

وی ادامه داد:‌ سریعا تحقیقات در این رابطه کلید خورد و با به دست آمدن تصاویر دوربین های مداربسته، مشخص شد مردی میانسال از روبروی این پایانه رد شده و وقتی متوجه می شود کسی داخل حضور ندارد با رد شدن از قسمت هلالی گیشه و خزیدن به داخل تعاونی، گوشی یکی از کارکنان این پایانه را به ارزش سه میلیون تومان بر می دارد و دوباره از همان محل که آمده خارج و متواری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با به دست آمدن تصویر متهم که دوربین های مداربسته ضبط کرده بودند، تصاویر سارق در اختیار ماموران گشت پلیس قرار گرفت و کارکنان دیگر پایانه نیز در جریان موضوع قرار گرفتند.

رئیس کلانتری پایانه جنوب ادامه داد:‌ در ادامه تحقیقات، در تاریخ ۳۰ دی ماه و دقیقا در همان ساعت شب، ماموران پلیس به متهم برخورد کردند و با دیدن او خیلی سریع به او ایست دادند که وی متواری شد و ماموران نیز اقدام به زمینگیر کردن و دستگیری او کردند.

وی در انتها گفت:‌ با انتقال متهم، او به سرقت با انگیزه مالی اعتراف کرد و گفت پول لازم بودم و برای همین تصمیم به سرقت گوشی کارکنان پایانه جنوب گرفتم و آن شب با توجه به اینکه کسی متوجه من نبود از موقعیت به دست آمده استفاده کردم و این اولین بارم بود که چنین کاری را می کردم.

بنابراین گزارش، متهم برای ادامه تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 4520512 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت سرقت موبایل کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش قتل خانمی حدودا ۷۰ ساله در یکی از نقاط شهر نیشابور، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان نیشابور با دستورات تخصصی بازپرس ویژه قتل تحقیقات فنی و پلیسی خود را آغاز کردند.   سرهنگ حسین احمدی افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی، متهم به قتل ۲۸ ساله شناسایی و با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.   وی تصریح کرد: تحقیقات در خصوص علت و انگیره قتل ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی