Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@17:55:46 GMT

مرگ مشکوک یک کشاورز زیر چرخ‌های لودر

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۲۳۸۳

به گزارش ایلنا، سرهنگ «علی اکبر قربانی» در تشریح این خبر گفت: ساعت ۱۸:۲۱ روز گذشته با اعلام مصدومیت 2 کشاورز به فوریت های پلیسی 110 در روستای کاریزجه ، عوامل گشت انتظامی بخش میان ولایت به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه برابر اظهارات فردی که خود را راننده لودر معرفی می کرد مشخص شد او از لودر پیاده می شود که بلافاصله متوجه شده لودر از دنده خارج و به حرکت در می آید، در این لحظه لودر 2 کشاورز که جلو این وسیله سنگین نشسته بودند را زیرمی گیرد که هر2  به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، او خاطر نشان کرد: در این حادثه یکی از مصدومان به علت شدت جراحات  وارده در مسیر بیمارستان فوت کرده است.

سرهنگ قربانی خاطر نشان کرد: صحنه حادثه توسط افسر پلیس راه بازدید شده و برابر اظهار نظر اولیه کارشناسی، علت حادثه بی‌احتیاطی راننده لودر اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد گفت: تحقیقات درباره این پرونده با دستورات مقام قضائی همچنان ادامه دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمارستان پلیس راه فرمانده انتظامی شهرستان کارشناسی مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات انجام گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

سرهنگ قلی پور گفت: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس، افزود: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد
  • دستگیری قاتل کرمانشاهی در شهر قدس تهران
  • قتل در کرمانشاه دستگیری در شهر قدس
  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است