Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد خوشقدم روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از 29 آبان تا 22 بهمن 97 تعداد 14 گروه جهادی طی 10 مرحله در مناطق محروم حاضر می شوند.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه در هر مرحله تعداد پنج تا20 نفر از بسیجیان تحت عنوان گروه های جهادی در مناطق مختلف حاضر می شوند، افزود: حضور در محله های اسلامی، روستاهای محروم، شهر دیباج و روستای فرات منطقه قهاب از جمله فعالیت های این گروه های جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: انجام اقدامات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی از مهم ترین محورهای فعالیت این گروه های جهادی است.
خوشقدم گفت: کمک در ساخت سوله مسجد حضرت معصومه(ع) در یکی از مناطق جنوبی این شهرستان، از مهم ترین طرح های عمرانی این گروه های جهادی است.
وی تصریح کرد: تهیه و توزیع بسته های حمایتی غذایی، اهدای پوشاک و نوشت افزار به دانش آموزان و برگزاری کلاس های فرهنگی، برپایی عزاداری و جشن به مناسبت های مختلف از جمله فعالیت های فرهنگی این گروه های جهادی است.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: از ابتدای سال تا کنون تعداد سه هزار و 200 نفر تحت عنوان گروه های جهادی به ارائه خدمات پرداختند.
به گزارش ایرنا، طی 40 روز از 13 دی تا 22 بهمن ماه، تعداد 40 برنامه شاخص به همت سپاه ناحیه دامغان در این شهرستان برگزار می شود.
«افتخار گذشته، امیدواری به آینده» شعار بزرگداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران است.
9856/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انقلاب اسلامی ایران حضرت معصومه دهه فجر عزاداری فعالیت های فرهنگی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند