Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته همگانی فدراسیون اسکی در راستای توسعه و همگانی کردن ورزش اسکی ۴ بهمن ماه در دو استان تهران و اصفهان و در روز ۱۲ بهمن در استان البرز جشنواره روز جهانی برف را برگزار خواهد کرد. 

این جشنواره توسط کمیته همگانی هیئت اسکی استان تهران زیر نظر کیوان محبی رییس کمیته همگانی فدراسیون اسکی و با مشارکت هیئت های اسکی شمیرانات، شمالغرب، شمالشرق و دماوند برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان و اسکی بازان می توانند در این جشنواره حضور پیدا کنند.

همچنین پیست اسکی آبعلی نیز پنجشنبه ۱۱ بهمن میزبان جشنواره جهانی برف بوده و ۲ اسفندماه همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان استان تهران, پیست بین‌المللی اسکی توچال جشنواره روز جهانی برف را برگزار خواهد کرد.

برگزاری جشنواره های همگانی یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در فدراسیون اسکی است که می تواند در زمینه استعدادیابی و حتی بعد قهرمانی نیز به توسعه این رشته کمک کند.

کد خبر 4520582

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکی پیست اسکی دربندسر پیست شمشک فدراسیون اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  رودخانه چشمه لنگان یکی از سرشاخه‌های اصلی زاینده رود است که با طی کردن مسیری حدود ۴۰ کیلومتری به زاینده رود ملحق می‌شود.
شهرستان فریدونشهر در ۱۸۰ کیلومتری غرب مرکز اصفهان واقع است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴ سازه‌ تاریخی آب ایران در انتظار ثبت جهانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان