Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عبدالله جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان استان همدان به مناسبت بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره شهدای دانش آموز به میزبانی همدان و اسدآباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که مرحله اول این مسابقات با حضور بیش از ۴۰۰ نفر دانش آموز، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی برگزار شد اظهار داشت: مسابقات ورزشی دانش آموزان استان در مرحله اول در ۴ رشته مقطع، کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای متوسطه اول، بسکتبال متوسطه اول و دوم و کبدی متوسطه اول به انجام رسید.

جعفری اضافه کرد: در این دوره از مسابقات میزبانی رشته ورزشی کشتی پهلوانی و زورخانه ای بر عهده شهرستان اسدآباد بود و مسابقات سایر رشته ها به میزبانی سالن های ورزشی همدان برگزار شد.

وی  با بیان  این که مسابقات ورزشی رشته فوتبال در دوره متوسطه دوم به صورت اردویی برگزار شده است خاطرنشان کرد: با توجه به اهداف برگزاری مسابقات و استعدادیابی که از دانش آموزان صورت می گیرد، پس از پایان مسابقات تیم منتخب استان اعلام و به عنوان نماینده استان همدان در مسابقات کشوری که قرار است بهمن ماه سال جاری در استان قم برگزار شود، حضور پیدا خواهند کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات را اسدآباد، رزن، فامنین، ملایر، سامن، نهاوند، لالجین، تویسرکان و نهاوند بیان کرد و افزود: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان، ارتقای مهارت های فرهنگی و اجتماعی، ارتقای حس مسوولیت پذیری و کشف استعدادهای برتر دانش آموزان است.

انتهای پیام/ ش

مسابقات ورزشی دانش آموزان استان همدان برگزار شد

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مسابقات ورزشی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس