Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر انگلیس در سخنرانی در پارلمان این کشور تاکید کرد که خروج این کشور از اتحادیه اروپا بدون تاخیر انجام خواهد شد.

به گزارش جنوب نیوز، «ترزا مِی» نخست وزیر انگلیس در سخنرانی خود در پارلمان انگلیس گفت که این کشور بدون تاخیر از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد و از اتحادیه اروپا درخواست داریم تا مذاکرات بیشتری درباره خروج داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امکان ندارد که اتحادیه اروپا مهلت خروج این کشور از اتحادیه اروپا را بدون طرحی که درباره آن توافق شده تمدید کند و امیدوارم که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به حقوق کارگران آسیب نزند.

نخست وزیر انگلیس اضافه کرد: فکر نمی‌کنم که اکثریت کافی در پارلمان وجود داشته باشد که موافق انجام همه پرسی دیگری برای خروج از اتحادیه اروپا باشیم.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره نوشت: دولت ترینیداد و توباگو امروز اعلام کرد که کشور فلسطین را به رسمیت شناخته است.

این کشور حوزه دریای کارائیب با تاکید بر اینکه این اقدام را در راستای اهداف صلح پایدار انجام داده، در بیانیه ای آورده است: به رسمیت شناختن فلسطین یک امر اخلاقی و عادلانه است.

در ادامه این بیانیه آمده است: به رسمیت شناختن کشور فلسطین بیانگر خواسته های مشروع مردم فلسطین و حمایت از آن است.

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه گفته بود: بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا قرار است تا پایان ماه مه، فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت بشناسد.

کد خبر 6095728 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • حقوق روسای اتحادیه اروپا چقدر است؟