Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@12:44:46 GMT

اکران 14 فیلم جشنواره بین‌المللی فجر در ارومیه

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۳۵۸۶

اکران 14 فیلم جشنواره بین‌المللی فجر در ارومیه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مسعود یکانی، مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی، صبح امروز، 2 بهمن ماه، در جلسه اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان بیان کرد: سال گذشته، فیلم‌های جشنواره در سینما آزادی اکران شد که با استقبال خوبی نیز مواجه گردید و امید است امسال نیز در سینما انقلاب، استقبال همچون سال گذشته و پربارتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برای اینکه استقبال خوبی صورت گیرد، در ایامی که برای برگزاری جشنواره تعیین شده، در طول 10 روز هم باید در فضای مجازی و هم در تبلیغات، شهری، برگزاری این جشنواره را بزرگ‌نمایی کنیم تا مردم از اکران فیلم‌ها اطلاع داشته باشند.
یکانی با اشاره به اینکه استقبال دانشجویان از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر بسیار اهمیت دارد، چرا که رنگ‌و‌بوی دیگری به جشنواره می‌دهد، خاطرنشان کرد: تا این لحظه قول اکران 11 الی 14 فیلم را برای اکران داده‌اند که از میان 22 فیلم اصلی، امید است بتوانیم 50 درصد اصلی را گرفته تا در ارومیه اکران کنیم.
وی با اشاره به اینکه صداوسیمای استان سال گذشته در امر اطلاع‌رسانی جشنواره بسیار کمک کرد، گفت: امسال نیز انتظار پوشش خوبی داریم و بهتر است در برنامه‌های شبانگاهی و صبحگاهی، آیتم‌های 5 دقیقه‌ای برای این جشنواره قرار دهند.
یکانی با اشاره به لزوم همکاری آموزش و پرورش در اکران فیلم‌ها نیز یادآور شد: مبلغ بلیط ها نیز 10 هزار تومن بوده که در خریدهای بالای 50 نفر، به صورت نیم‌بها خواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ در این جشنواره عشایر در ۷ رشته به رقابت پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد