Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@21:25:47 GMT

هیچگونه تخلفی در اتاق بازرگانی فارس وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۳۶۹۱

هیچگونه تخلفی در اتاق بازرگانی فارس وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، جواد زمانی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی که تخلف اتاق بازرگانی فارس چیست، تاکید کرد: شکایتی از اتاق بازرگانی فارس به اتاق ایران که منجرب به تخطی و خلاف اتاق شیراز باشد وجود ندارد و تا این لحظه کمیته انضباطی اتاق ایران هیچگونه حکمی دایر بر تخلف در اتاق شیراز ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی یاداور شد: شخصی که خودش را خبرنگار معرفی کرد به من تماسی گرفت و سوالاتی مطرح کرد که من در پاسخ به سئوالات کلی ایشان نه اسم فرد و نه اسم شهری را در پاسخ ها آوردم.

معاون امور استان های اتاق بازرگانی ایران تاکید کرد: انقلاب کردیم که هدف وسیله را توجیه نکند اما متاسفانه برخی از رسانه ها کم لطفی می کنند و بازهم تاکید دارم که اسم شهر و یا فرد خاصی را نبردم.

زمانی با اشاره به اینکه معاونت و کارمندی در اتاق بازرگانی تعریف مشخص دارد، گفت: اگر کسی در اتاق بازرگانی و یا هرجایی دیگر کار کند و حقوق دریافت کند به عنوان کارمند معرفی می شود نه کسیکه رایگان و برای کمک با مجموعه ای همکاری می کند.

وی تصریح کرد: طبق قانون اگر از اعضای هیات نمایندگان کسی در اتاق بازرگانی فعالیتی داشته باشد و بابت آن پول و یا حقوقی دریافت کند تخلف است اما اگر از اعضای هیات نمایندگان شخصی برای کمک در اتاق حضور داشته باشد باید تقدیر شود.

معاون امور استان های اتاق بازرگانی ایران افزود: کارمند و معاون تعریف مشخص دارد که باید مراقب اینگونه تعاریف باشیم.

زمانی در پاسخ به این سئوال که برای حضور در انتخابات وضعیت افراد چگونه است نیز گفت: چارت اداری اتاق های شهرستانها مربوط به خودشان است و اتاق ایران دخالتی بر آن ندارد اما طبق قانون اگر کسی معاون اتاق باشد «با داشتن شرایط حقوق» باید یک ماه قبل از انتخابات استعفا دهد.

وی تاکید کرد: اگر کسی دارای کارخانه و شرکت خصوصی باشد و در اتاق هم فعالیت بدون حقوق داشته باشد هیچگونه مانعی ندارد و باید از این فرد تشکر هم کرد.

معاون امور استان های اتاق بازرگانی ایران یادآور شد:این افراد کمک کننده رئیس هستند که کاری عاقلانه و منطقی است و به وظیفه خودشان عمل کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، به گفته معاون امور استانهای اتاق ایران چارت هر اتاق شهرستانها مربوط به خودشان است که بدین ترتیب عدم استفاده از دبیر در اتاق بازرگانی شیراز نیز موضوع داخلی است که تنها برای جلوگیری از هزینه کردهای اضافی مطرح شده است.

کد خبر 4520636

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق ایران جواد زمانی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچگونه قطع درختان جنگلی در فندقلو اتفاق نیفتاده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود قلیزاده اظهار کرد: قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد و ما برای بازدید خبرنگاران از این منطقه آماده برگزاری تور رسانه‌ای هستیم.

وی خاطرنشان کرد: درختان جنگلی فندقلوی نمین سالیان سال مورد حفاظت ماموران یگان حفاظت قرار دارد و تصاویر منتشر شده از درختان جنگلی قطع شده مربوط به منطقه سوهای نمین نیست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: اخیرا تصاویر قطع درختان جنگلی منطقه سوهای نمین در برخی از کانال‌های مجازی با عنوان نابودی درختان جنگلی فندقلو منتشر شده است که بعد از بررسی کارشناسی و پایش منطقه مورد ادعا، مشخص شد هیچ گونه قطع درختان در این منطقه رخ نداده است.

قلیزاده ادامه داد: ادعای قطعی درختان جنگلی و انتشار تصویر هوایی آن از سوی کانال‌های مجازی مربوط به حوزه استحفاظی گیلان است و مربوط به محدوده جنگلی فندقلو در استان اردبیل نیست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: برای اثبات واقعیت و رد ادعای کانال‌های مجازی مبنی بر قطع گسترده درختان جنگلی آماده برگزاری تور خبری با حضور خبرنگاران هستیم تا وضعیت موجود جنگل فندقلو به صورت شفاف به مردم اطلاع‌رسانی شود.

قلیزاده تصریح کرد: از انتقاد و نقد سازنده رسانه‌ها استقبال می‌کنیم و معتقدیم با نقد سازنده و پویا می‌توان مشکلات و کاستی‌های موجود را برطرف کرد.

وی اظهار کرد: آماده برگزاری تور خبری با حضور خبرنگاران هستیم تا وضعیت موجود جنگل فندقلو به صورت شفاف به مردم اطلاع‌رسانی شود.

کد خبر 6097904

دیگر خبرها

  • «در منچستریونایتدِ تن هاخ، هیچگونه پیشرفت و یا سبک بازی مشخصی به چشم نمی‌خورد»
  • نظام ارزی ،صادرکننده را با محدودیت مواجه کرده است
  • تاکید معاون وزیر خارجه بر ضرورت بی‌طرفی و حرفه‌ای گری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • هیچگونه قطع درختان جنگلی در فندقلو اتفاق نیفتاده است
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد