Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: اتوبوس های ایدز توسط سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در شهر تهران مستقر شده اند.

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در راستای دستیابی به اهداف و ماموریت های تعیین شده در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آگاهی بخشی به شهروندان با همکاری موسسه پیام آوران همیاری(چترا) اقدام به راه اندازی اتوبوس ایدز از تاریخ 29/10/97 لغایت 06/12/97 در شهر تهران نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه اتوبوس های ایدز به همراه کادر مجرب شامل پزشک، روانشناس و ... به منظور انجام مشاوره و تست رایگان اچ آی وی از شهروندان و مراجعه کنندگان در شهر تهران مستقر شده اند؛ هدف از این اقدام افزایش سطح آگاهی شهروندان در خصوص اچ آی وی و بیماری ایدز، مشاوره، توزیع گسترده اقلام اطلاع رسانی از جمله بروشور و تبلیغات محیطی، جلب حمایت و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و رفع برچسب و تبعیض از مبتلایان به اچ آی وی در افکار عمومی است.

با توجه به پراکندگی مناسب محل استقرار و ارائه خدمات اتوبوس ایدز در طول برنامه در نقاط مختلف شهر تهران، شهروندان عزیز می توانند با برنامه ریزی بر اساس جدول زمانبندی اجرای برنامه جهت مراجعه و بهره مندی از خدمات ارائه شده و همچنین اطلاع رسانی به دوستان و نزدیکان خود، ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان یاری نمایند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زن جوان در دام پلید راننده تاکسی اینترنتی تهران! خبر ویژه /هواپیمای مسافربری از رادار محو شد / فاجعه در آسمان فرانسه + عکس عجیب ترین مزاحمت ناموسی لو رفت! / این مرد از همه جا بی خبر بود جزییات نقش یک زن در فایل صوتی رسوایی اخلاقی نماینده مجلس + آخرین خبر 72 زن و مرد در پارتی مختلط شبانه ساری در هم لولیده بودن که پلیس سر رسید دوست مطلقه زنم زندگی ام را به باد داد / وقتی که حامله شد همه چیز بهم ریخت این شیطان 5 بار زنگ در خانه را می زد / دخترهای پولدار تهرانی را خام می کرد + عکس آموزش استفاده از گوگل ترنسلیت و امکانات آن + فیلم آموزشی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دردسر با هم بودن زن 47 ساله مشهدی با پسر 23 ساله / ازدواج با مهران جنجال به پا کرد پایان مرگبار مثلث عشقی یک دختر و دو پسر تهرانی +عکس قتل یکی از اعضای طایفه قلندرزهی توسط ریگی ملکی ها/ در مسجد مکی زاهدان چه گذشت ؟ خودسوزی پسر 17 ساله تبریزی بعد از نجات از میان شعله های آتش دستور پروازی سرنشینان بویینگ ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش که در کرج کشته شدند پشت پرده مرگ تلخ یک زن جوان در بیمارستان رشت

منبع: رکنا

کلیدواژه: ایدز اتوبوس ایدز شهر تهران شهرداری تهران تاریخ عکس تهران زن فیلم پسر عاشق پرونده مرد تصاویر سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان

سیاوش آقاجانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت همزمان با هفته کار و کارگر افزود: مهمترین تکلیف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صیانت از نیروی کار است؛ این موضوع جنبه‌های متعددی دارد و به لحاظ ابعاد مختلفی که برای آن قابل تعریف است دستگاه‌های مختلفی چون تامین اجتماعی، بانک رفاه کارگران، سازمان بهزیستی، صندوق بازنشستگی کشوری و فنی حرفه ای زیر نظر وزارت مشغول به کار هستند.

وی گفت: اشتغال به صیانت از نیروی کار کمک می کند؛ یکی از شعارهای مهم و اصلی دولت سیزدهم ایجاد اشتغال یک میلیون شغل در سال بوده که طی سال‌های اخیر دولت در این راستا تلاش‌های جدی انجام داده و موفق شده شعارش را به عمل برساند.

آقاجانی ادامه داد: بطوریکه، در استان گیلان بر اساس برش یک میلیون شغل با مشارکت دستگاه‌های مختلف و مشارکت بخش خصوصی اشتغال مورد نیاز استان درحد قابل قابولی تامین شده است؛ بخش زیادی از این مشاغل ،مشاغل صنفی بودند که حمایت دولت از تسهیل صدور مجوزها قطعا نقش بسزایی در تسهیل اشتغال در این حوزه داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان بیان کرد: بخش زیادی از اشتغال با کمک تسهیلات دولتی و ارزان قیمت برای حوزه صنایع بنگاه‌های تولیدی، کشاورزی، خدماتی و مشاغل خانگی بود که به موضوع اشتغال، اشتغال دانش بنیان و احیای بنگاه های راکد و تعطیل کمک کرد.

آقاجانی تاکید کرد:آمارهایی که در سامانه رصد اشتغال وزارت تعاون ثبت می شود طی سه مرحله نظارت می شود و نگاه دولت نگاهی است که اشتغال، اشتغال واقعی باشد و اگر جز این بود شاهد کاهش نرخ بیکاری نبودیم.

وی بر اساس فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: دولت سیزدهم به امنیت شغلی کارگران کمک کرده است چون اگر یک کارخانه یا یک کارگاه دایر باشد به امنیت شغلی کمک می کند و ایجاد اشتغال هم همین نقش را دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار وکارگر در مازندران اجرا می شود