Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:20:52 GMT

تسهیل و رفاه مرزنشینان از اولویت کاری مرزبانی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۳۹۵۵

تسهیل و رفاه مرزنشینان از اولویت کاری مرزبانی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی در حاشیه سفر به استان بوشهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: استان بوشهر تداعی دلاوری مرزبانان در طول تاریخ  است و نام منطقه تنگستان یادآور مبارزه مردان بزرگ با استکبار جهانی و متجاوزان در این منطقه است.  

وی با اشاره به این که خدمت در نظام اسلامی یک توفیق الهی است، افزود: خوشبختانه پس از انقلاب اسلامی، انگیزه دفاع از کشور بسیار بالا بوده و خود مرزنشینان مرزبانان واقعی هستند که در ۸ سال دفاع مقدس این موضوع به خوبی مشاهده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه تسهیل و رفاه مرزنشینان از اولویت کاری مرزبانی است، بیان کرد: در نشست هایی که با مسئولان استانی داریم، به دنبال تسهیل امور لنج داران و ارتزاق ساحل نشینان هستیم.

وی افزود: مرزنشینان و ساحل نشینان  به دنبال فعالیت های قانونی هستند و از اقدامات غیر قانونی پرهیز می کنند، چنانچه لنج داران فعالیت های غیر قانونی داشته باشند از ورود آنان جلوگیری  می شود.

 به گزارش مهر، فرمانده مرزبانی ناجا در سفر دو روزه به استان بوشهر از پاسگاه های ساحلی مرزی بازدید  می کند.

کد خبر 4520655 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا قاسم رضایی مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ادامه دارد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پیش‌بینی و توسعه اداره کل هواشناس استان بوشهر با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان در دو روز گذشته، گفت: همان‌گونه که پیش‌بینی شده بود، بارش‌هایی خوبی در استان داشتیم و در برخی نقاط باعث سیلاب، آبگرفتگی معابر عمومی و قطعی آب، برق و راه برخی روستا‌ها شد.

زهرا راستگو افزود: از ادامه فعالیت این سامانه باشی در استان خبر داد و افزود: در ساعت‌هایی از وقت امروز و فردا با افزایش پوشش ابر و وزش باد، در برخی از نقاط وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به وزش باد و وقوع تندباد لحظه‌ای، سواحل استان نیز در این مدت به تناوب متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

معاون هواشناسی استان بوشهر گفت: جهت وزش باد را جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ و طی ساعت‌هایی تا بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی اضافه کرد: ارتفاع موج دریا هم ۹۰ تا ۱۵۰ و از بعدازظهر در برخی ساعت‌ها تا بیش از ۱۸۰ سانتی‌متر پیش‌بینی می‌شود.

راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۱۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۹:۴۰، مد دوم ساعت ۱۵:۴۴ و جزر دوم ساعت ۲۲:۵۰ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است
  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ادامه دارد
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است