Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:04:24 GMT

۱۱۳ هزار متر از طول راه‌های استان همدان درزگیری شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۴۰۰۹

۱۱۳ هزار متر از طول راه‌های استان همدان درزگیری شد

به گزارش خبرگزاری مهر وبه نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده از روکش آسفالت ۱۷۹ کیلومتر از محورهای مواصلاتی همدان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در محورهای شریانی، اصلی، محورهای روستایی و فرعی استان همدان انجام شده است.

وی به درزگیری راه‌های ارتباطی استان اشاره کرد و گفت: ۱۱۲ هزار و ۹۹۳ متر طول از راه‌های استان همدان نیز درزگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: این عملیات با هدف تزریق مواد در درزهای به وجود آمده در سطح آسفالت و به منظور جلوگیری از نفوذ آب به لایه‌های زیرین و زیرسازی و جلوگیری از افت کیفیت رویه آسفالت راه‌ها انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی ۹ ماهه نخست امسال ۳۴ کیلومتر آسفالت حفاظتی، ۳۳ کیلومتر آسفالت رگلاژی و ۱۱ کیلومتر آسفالت شانه راه‌ها انجام شده است.

پناهنده با تاکید بر حفظ و نگهداری مناسب و بهبود وضعیت موجود راه‌ها، هدف از اجرای این طرح‌ها را حفاظت از راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی کشور بیان کرد و افزود: فعالیت‌هایی نیز شامل لکه‌گیری، اصلاح نقاط حادثه‌خیز و همچنین احداث زیرگذر، پل، اصلاح پیچ، تقاطع‌ها و دوربرگردان‌ها انجام شده است.

کد خبر 4520581

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ سرپرست شهرداری بوکان در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه گفت: فعالیتهای عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخشهای مختلف شهرداری آغاز شده است.

امیر احمدی افزود: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرحهای از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

احمدی، ضمن قدردانی از فعالیتهای انجام گرفته در سالهای پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیتهای عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخشهای مختلف شهرداری تأکید کرد.

وی گفت:  همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

سرپرست شهرداری بوکان اضافه کرد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت این مسیر در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر