Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه روسی در گزارشی اعلام کرد که سوریه در ماه مارس آمادگی استفاده از اس ۳۰۰ را خواهد داشت. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه کامرسانت چاپ روسیه امروز به نقل از منابع آگاه نوشت: ارتش سوریه که موشک‌های اس ۳۰۰ را اخیرا از روسیه تحویل گرفته هنوز قادر به استفاده و بهره برداری نیست.

بنا بر اعلام این منابع، طرف سوری از ماه مارس آمادگی استفاده از سامانه موشکی اس ۳۰۰ را خواهد داشت و این امر پس از پایان دوره آموزشی نیرو‌های ارتش سوری و آشنایی با تکنولوژی این سامانه صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روسیه چندی پیش و در پی ساقط شدن هواپیمای این کشور در سوریه که به دنبال شیطنت رژیم صهیونیستی صورت گرفت اعلام کرد که سامانه اس ۳۰۰ را در اختیار سوریه قرار می‌دهد. این موضوع بحث و جدل‌های فراوانی را در میان محافل آمریکایی و صهیونیستی به دنبال داشته است.

وزارت دفاع روسیه در این رابطه اعلام کرد که نیروی هوایی سوریه چند روز پیش با حملات هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق و برخی تاسیسات سوری مقابله کرده است و سوری‌ها توانسته اند بیش از ۳۰ موشک کروز و بمب هدایت شونده اسرائیلی را منهدم کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شیطنت رژیم صهیونیستی بمب هدایت شونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع محلی از شنیده شدن صدای چند انفجار داخل پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی «العمر» در استان دیرالزور در شرق سوریه خبر دادند.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این حمله منتشر نشده و هیچ گروهی مسؤولیت آن را به عهده نگرفته است.

گروه مقاومت اسلامی عراق پس از آغاز نبرد طوفان الاقصی بارها مواضع آمریکایی- صهیونیستی را در منطقه در راستای رویکرد خود برای مقابله با اشغالگری و توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.

کد خبر 6095991

دیگر خبرها

  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • اقتصاد کانادا غافلگیر شد
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • کاهش درآمد استارباکس به دنبال تحریم‌های ضدصهیونیستی
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی