Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدعقیل سلگی در تشریح این خبر اظهار داشت: در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پاسگاه قره کهریز در انجام تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آن آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: سرانجام روز گذشته خودروی مذکور شناسایی و در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان متوقف و در بازرسی از آن، تعدادی قطعات رایانه ای قاچاق، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند خاطر نشان ساخت: این محموله فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و از سوی کارشناسان ارزش آن سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سلگی از شهروندان خواست تا به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه هدفمند با عرضه کالای قاچاق، از خرید این گونه کالاها خودداری کرده و موارد مشکوک در این زمینه را نیز به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 4520739

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق کالا نیروی انتظامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد