Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرهنگ مجید محبعلی فرمانده انتظامی شهرستان بوکان در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران، از کشف و ضبط ۴۵ هزار عدد انواع ترقه و مقدار زیادی مواد اولیه تولید مواد محترقه از یک کارگاه در شهرستان خبر داد و افزود: ماموران نیروی انتظامی این شهرستان موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی این تولید کننده مواد محترقه را دستگیر و کارگاه وی را پلمپ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محبعلی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز این فرد که قصد داشت در یک کارگاه اقدام به تولید مواد محترقه و فروش آن با عنوان جنس خارجی نماید توسط ماموران نیروی انتظامی بوکان دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید.

وی در پایان تصریح کرد: از این فرد سود جو تعداد ۴۵ هزار عدد انواع ترقه و مقدار زیادی مواد اولیه ساخت مواد محترقه در کارگاهی که راه اندازی کرده بود کشف و ضبط گردید.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

بوکان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهر پر جمعیت آذربایحان غربی است.   انتهای پیام/م   کشف مواد محترقه در بوکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید 40 تن عسل در کلاردشت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،عباس درزی‌نیا، گفت: بیش از 40 تن عسل در زنبورستان‌های این شهرستان تولید شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کلاردشت افزود: طبق آخرین سرشماری زنبورستان های این شهرستان دارای 184 زنبوردار و 8 هزار و 77 کلنی زنبورعسل است.

 

وی با بیان اینکه علاوه بر تولید عسل مرغوب، فرآورده های جانبی شامل گرده، موم، بره موم و ژل رویال نیز تولید می شود، گفت: تامین به موقع شکر، تامین داروهای مورد نیاز بیماریهای زنبور و تسهیلات کم بهره از خواسته های زنبورداران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • دستگاه پرکن مایعات چیست و چند نوع هستند
  • تولید 40 تن عسل در کلاردشت
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد