Web Analytics Made Easy - Statcounter

لنگلت برای اولین بار به عنوان بازیکن رقیب به سویا برمی‌گردد.

طرفداری - کلمنت لنگلت، مدافع مرکزی فرانسوی بارسلونا از احساسش نسبت به بازگشت به سانچز پیسخوان گفت.

لنگلت 23 ساله که در تابستان با 36 میلیون یورو از سویا راهی بارسلونا شد، یکی از آخرین خریدها و در واقع شاهکارهای مونچی برای اندلسی‌ها پیش از عزیمت به رم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ژانویه 2017 با رقمی ناچیز از نانسی فرانسه در دسته دوم فوتبال این کشور خریداری شد و خیلی زود ارزش‌هایش را ثابت کرد و به یکی از ستون‌های خط دفاعی سفیدپوشان اندلس تبدیل شد. به دنبال همین عملکرد عالی یک سال و نیمه او در سویا بود که بارسلونا خیلی زود برای خرید لنگلت دست به کار شد. جالب اینکه کلمنت در بارسا هم خیلی زود به ترکیب اصلی تیم راه یافت.

به گزارش موندو دپورتیوو، لنگلت درباره احساسش نسبت به بازگشت به سویل می‌گوید:

بسیار عجیب و غریب خواهد بود. تجربه اتمسفر ورزشگاه، رفتن به رختکن تیم میهمان و گوش دادن به سرود هواداران به عنوان بازیکن رقیب... بازی بسیار ویژه‌ای برای من است. بازی کردن برابر سویا بسیار دشوار است. این را به عنوان کسی می‌گویم که جو سانچز پیسخوان را بارها تجربه کرده است. برای اولین بار به عنوان بازیکن رقیب مقابل سویا در پیسخوان قرار می‌گیرم ولی به خوبی می‌دانم آنها در خانه همه توانشان را به کار می‌گیرند. صادقانه می‌گویم به نظرم برای هر دو تیم بازی دشواری خواهد شد. 

در شروع بازی از هواداران سویا بابت رفتار بسیار خوبی که در طول یک سال و نیم با من داشتند، قدردانی خواهم کرد ولی اکنون بازیکن بارسلونا هستم و به این تیم مدیونم. مقطع فوق العاده‌ای که در سویا داشتم، یکی از دلایل شخصیت فعلی من است. تشویق‌ها و حمایت‌های هواداران سویا را فراموش نکرده‌ام. بن یدر؟ او مهاجم بسیار خوبی است. در محوطه جریمه او بسیار خطرناک است و باید به شدت مراقبش باشیم.

بازی رفت سویا و بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری فرداشب از ساعت 23:59 به وقت ایران شروع می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی بار دیگر در رادار بارسا قرار گرفته است. ستاره ای که هفت سال پیش باعث اصطکاک شدید بارسا و پاری سن ژرمن شد و اختلافات با امضای قرارداد نیمار به اوج رسید، بار دیگر به باشگاهی که چندین بار او را می‌خواست، مرتبط شده است.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، مارکو وراتی به بارسلونا پیشنهاد شده تا خط هافبک این تیم را تقویت کند. بازیکن سابق پاری سن ژرمن تابستان گذشته راهی العربی قطر شد. 

وضعیت کیفی او و سطح رقابتی پایین لیگ قطر شک و تردید را در باشگاه کاتالان در مواجهه با خرید احتمالی او ایجاد کرده، اگرچه این بازیکن ایتالیایی تنها 31 سال دارد و مدت ها در سطح اول فوتبال دنیا می درخشید.

البته وراتی اگر می خواهد به بارسلونا بپیوندد، باید از خیر دستمزد بالایی که در حال حاضر در قطر دریافت می کند بگذرد.

دیگر خبرها

  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • عکس| تبریک عجیب و غریب بهرنگ علوی در روز معلم
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست