Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران با اشاره به مشکلات مالی موجود در ساختار مدیریت شهری، بر ضرورت کاهش هزینه های جاری و افزایش درآمدها تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی در  چهارمین جلسه شورای معاونین شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت کاهش هزینه‌های جاری و افزایش درآمدها گفت: در محاسبات بودجه‌ای شهرداری باید برای شرایط حاد نقشه و برنامه ریزی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در آستانه فصل بودجه هستیم، به ویژگی های بودجه سال آینده شهرداری تهران پرداخت و تصریح کرد: در بودجه 98 از درآمدهای حاصل از صدور پروانه‌های ساختمانی برای حل مشکلات مالی شهر استفاده نخواهیم کرد، چرا که اتکای شهرداری به این نوع درآمد مانند اتکای دولت به فروش نفت است.

حناچی تاکید کرد: در این راستا، ضروری است تا گزارش های حوزه برنامه و بودجه از بودجه سال آینده با مستندات و آمارهای عملیاتی تمامی معاونت‌ها تطبیق داده شود و به شکل دقیق و واقع‌بینانه مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری برای پیگیری موضوعات‌ اقتصادی و مالی در شهر، دارای اختیارات تام است عنوان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های مالی قاعده‌مندی که در دسترس داریم برای حل مشکلات موجود استفاده کنیم و در این مسیر چاره‌ای جز کاهش هزینه‌های جاری و افزایش درآمدها نداریم.

به گزارش شهرنوشت، شهردار تهران در پایان این جلسه که روز گذشته برگزار شد، از زحمات و خدمات زریر نگین‌تاجی به‌عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری قدردانی کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای عبدالحمید امامی به‌عنوان معاون جدید این حوزه گفت: آقای امامی از دانشجویان پیرو خط امام (ره) و از خدمت‌گزاران قدیمی کشور هستند که از دولت و مجموعه نفت به ما پیوستند، امیدواریم بتوانیم از تخصص و تجربه ایشان به بهترین شکل استفاده کنیم.

شهردار تهران پس از جلسه نیز به همراه معاونان خود از رصدخانه شهری تهران و بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بودجه شهرداری تهران شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: پروژه مترو قم، پروژه بازآفرینی شهری و همچنین بهسازی باغات و فضای سبز از جمله طرح‌های فعال در منطقه شش است.

احمد ترکمن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه درآمدهای نقدی منطقه شش شهرداری قم ۷۱ در سال گذشته میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: در سال گذشته در آمدهای غیر نقدی منطقه ۲۸۵ میلیارد تومان بود که بیش از ۳۵ درصد از درآمدهای غیر نقدی محقق شده است.

وی از انعقاد ۵۰ پیمان در حوزه فنی و عمرانی شهرداری قم خبر داد و افزود: در سال گذشته بیش از ۸۰ پیمان در منطقه شش شهرداری قم به ارزش اعتباری ۵۱ میلیارد تومان منعقد شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم در خصوص حوزه شهرسازی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۸۵ پروانه ساختمانی در منطقه شش صادر شده است.

وی با اشاره به تلاش برای تسهیل امور مراجعان به شهرداری خاطرنشان کرد: همچنین ۴۵۵ گواهی عدم خلاف در سال ۱۴۰۲ صادر شده است.

ترکمن پروژه‌های فعال منطقه شش را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: پروژه مترو قم، پروژه بازآفرینی شهری و همچنین بهسازی باغات و فضای سبز از جمله طرح‌های فعال در منطقه شش است.

کد خبر 750883

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!