Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@04:31:36 GMT

کری دروازه‌بان ژاپن برای شاگردان کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۵۲۹۲

کری دروازه‌بان ژاپن برای شاگردان کی‌روش

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در روز دوم از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا روز گذشته(دوشنبه) در اولین بازی تیم‌های ملی فوتبال عربستان و ژاپن از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه شارجه شهر شارجه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر ژاپن به پایان رسید. سامورایی‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی باید به مصاف تیم ویتنام بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سوچی گوندا دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ژاپن در خصوص این بازی اظهارداشت: بازی با عربستان برای ما خیلی سخت بود، ولی همه دیدند که آنها حتی یک شوت مستقیم و خطرناک هم به سمت دروازه ما نداشتند. این پیروزی بسیار مهمی بود و از حالا باید به مرحله بعدی فکر کنیم.

 

وی در مورد بازی بعدی تیمش مقابل ویتنام گفت: بازی دشواری در انتظار ما است، چون آنها تیم جوان و دونده‌ای هستند. ویتنام اردن را حذف کرد، تیمی که در گروهش ۹ امتیازی بود. البته ما هم دست و پا بسته نیستیم و باید خوب ریکاوری کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

 

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ژاپن در مورد احتمال رویارویی تیمش با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا تصریحح کرد: ما ایران را شکست می‌دهیم، ولی در حال حاضر مهم بازی با ویتنام است و دیدار نیمه نهایی الان اهمیتی برای ما ندارد. پس از بازی با ویتنام می‌شود در مورد ایران هم صحبت کرد.

 

گوندا در پایان در واکنش به این موضوع که آیا مهدی طارمی و سردار آزمون دو مهاجم اصلی تیم ملی ایران را می‌شناسد یا خیر، خاطرنشان کرد: این ۲ بازیکن را می‌شناسم و می‌دانم که مهاجمان خوبی هستند. ایران در کل یکی از بهترین تیم‌های آسیا و در رده‌بندی فیفا اول است، ولی به نظرم فعلا به ویتنام فکر کنیم بهتر است.

 

میزان

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مهدی طارمی دروازه بان تیم ملی سردار آزمون تیم ملی ژاپن تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی برابر ویتنام، حریف ایران در مرحله نیمه‎‌نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است، تیم‌های ازبکستان و ویتنام از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند.

ازبکستان در این دیدار توانست با نتیجه ۲ بر یک ویتنام را شکست دهد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

ازبکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم ملی کشورمان خواهد رفت. در دیگر بازی این مرحله تایلند و تاجیکستان از ساعت ۱۴:۳۰ با هم روبه‌رو می‌شوند تا تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال ۹ اردیبهشت مشخص شود.

دیگر خبرها

  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال