Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر اردن امروز(سه‌شنبه) تغییرات محدودی را در کابینه این کشور که دومین تغییرات در دوره نخست وزیری وی محسوب می‌شود، اجرا کرد.

به گزارش ایسنا، اصلاحات جدید در کابینه عمر الرزاز، نخست وزیر اردن شامل چند پست است و باقی وزارتخانه‌های اصلی در سمت خود ابقا شدند.

طبق تغییرات جدید در کابینه اردن، ولید سالم المعانی در پست وزارت آموزش و پرورش و نیز وزیر آموزش عالی و پژوهش‌های علمی و ولید محی الدین المصری به عنوان وزیر امور شهرداری انتصاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش سایت ارم نیوز، همچنین این تغییرات شامل انتصاب مجد محمد شویکه، به عنوان وزیر گردشگری و آثار باستانی و انمار فواد الخصاونه به عنوان وزیر حمل و نقل بودند.

این وزرای جدید درکاخ الحسینیه در امان در حضور عبدالله دوم، پادشاه اردن سوگند یاد کردند.

محی الدین پیش از این انتصاب در پست‌های وزیر حمل و نقل و امور شهرداری فعالیت داشت، اما با جدا شدن این دو وزارتخانه از هم، الخصاونه برای وزارت حمل و نقل تعیین و محی الدین در سمت خود به عنوان وزیر امور شهرداری باقی ماند.

دفتر پادشاهی اردن استعفای شویکه از سمتش به عنوان وزیر مشاور در توسعه عملکرد سازمانی را پذیرفته و او را به عنوان وزیر گردشگری منصوب کرد.

الرزاز سمت توسعه عملکرد سازمانی را حذف کرد.

پست‌های وزیر آموزش و پرورش، ‌آموزش عالی و گردشنگری از دو ماه و نیم قبل با استعفای وزرای سابق خالی بودند.

این دومین تغییراتی است که الرزاز در طول هفت ماه اخیری که به عنوان نخست وزیر منصوب شده، انجام داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صهیونیست: تنها منبع خبری‌ام در جنگ، الجزیره است!

«یاریو لوین» وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی با بیان اینکه اعضای کابینه جنگ این رژیم اخبار مرتبط با درگیری‌های غزه را با او به اشتراک نمی‌گذارند، گفت تنها راه دسترسی وی به اطلاعات، شبکه خبری الجزیره است.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،او گفت: «درباره جنگ و مذاکرات تبادل اسرا هیچ چیزی به ما نمی‌گویند. آنها هیچ اطلاعاتی را با ما در میان نمی‌گذارند. بیشتر دانسته‌هایم را از الجزیره عربی به دست می‌آورم، چون عربی بلدم.»

این در حالی است که این عضو کابینه رژیم صهیونیستی که از پوشش رسانه‌ای گسترده جنایات خود توسط شبکه الجزیره به ستوه آمده است، با تعطیلی این شبکه در اراضی اشغالی موافقت کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم گزارش دادند: «بستن شبکه الجزیره در اسرائیل در جلسه شورای وزیران به تصویب رسید.»

دیگر خبرها

  • اعتراض «لاپید» به گرانی فزاینده در سرزمین‌های اشغالی
  • تاریخ دقیق افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد/ وزیر کار درباره رقم حقوق بازنشستگان چه گفت؟
  • وزیر صهیونیست: تنها منبع خبری‌ام در جنگ، الجزیره است!
  • ترکیه: عملیات علیه رفح تمام جهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد
  • جدیدترین واکنش اردن درباره حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • مخالف حمله به رفح و کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطین هستیم
  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • تصمیم کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای ادامه حملات به رفح
  • تصمیم کابینه جنگ اسرائیل برای ادامه حملات به رفح
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم