Web Analytics Made Easy - Statcounter

بواتنگ ضمن دوری از همه حاشیه‌ها و حرف‌های جنجالی گذشته، مسی را بهترین بازیکن دنیا معرفی کرد!

طرفداری - کوین پرینس بواتنگ، مهاجم غنایی بارسلونا در اولین کنفرانس مطبوعاتی‌اش شرکت کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، بواتنگ گفت:

از باشگاه بابت تمجیدهایشان و دادن فرصت بازی در بارسا تشکر می‌کنم. خیلی خوشحالم. دو روز فوق العاده‌ را سپری کرده‌ام و بودن در اینجا مایه افتخارم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهم از این تجربه لذت ببرم و جام‌های زیادی فتح کنم. حسی وصف ناشدنی دارم. دیروز صبح ناراحت بودم که می‌خواهم از ساسولو خداحافظی کنم چون گروه فوق العاده‌ای داشتیم ولی بازی در بارسلونا فرصتی بود که نمی‌توانستم آن را نادیده بگیرم. می‌خواستم تا خود بارسلونا بدوم نه پرواز کنم! وقتی ایجنتم خبر از علاقه بارسا داد، فکر می‌کردم شوخی می‌کند. حس رسیدن به یک رویا را داشتم و خیلی خوشحال بودم.

هنوز با مربی حرف نزده‌ام ولی می‌دانم برای حضور در ترکیب اصلی به اینجا نیامده‌ام چون بازیکنان فوق العاده‌ای در خط حمله بارسا بازی می‌کنند. برای در اختیار گذاشتن تجربه‌ام اینجا هستم. بودن در این تیم افتخار بزرگی است چون مسی بهترین بازیکن دنیا است و سوارز بهترین مهاجم دنیا. آنها فوق العاده بازی می‌کنند و داشتن شانس بازی در کنارشان، هدیه بزرگی است. صحبت‌هایم درباره رونالدو؟ مسی بهترین بازیکن این سیاره و همه سیاره‌های دیگر است. او این را در همه این سال‌ها با جوایزی که گرفته، ثابت کرده است.

پست بازی؟ برای سن من که نزدیک به 32 سال است، بازی در پست شماره 9 عالی است. با این حال مربی می‌تواند روی من برای بازی در چندین پست حساب باز کند. از بازی در پست مهاجم حس بسیار خوبی دارم. به لحاظ بدنی در فرم فوق العاده‌ای هستم و روز شنبه 90 دقیقه مقابل اینتر بازی کردم. اگر مربی بخواهد می‌توانم با تیم به سویا بروم. در بارسلونا هستم تا لذت ببرم و بیشتر از یک نیم فصل بمانم. هدفم این است. البته که دوست دارم از فردا بازی کنم ولی تصمیم را همیشه مربی می‌گیرد. بودن در لاس پالماس مطمئنا به من در این تجربه جدید کمک خواهد کرد. رفتن از یک لیگ به لیگی دیگر کار واقعا سختی است.

لالیگا مهم ترین لیگ دنیا است چون بهترین فوتبال دنیا در آن بازی می‌شود و بهترین بازیکنان دنیا در آن حاضر هستند. بنابراین بودن در اینجا فرصتی معرکه است. انسانی واقع بین هستم ولی وقتی رویاپردازی می‌کنید، شاید بتوانید به آن برسید. هر روز به سختی تلاش می‌کنم تا برای فرزندانم بهترین الگو باشم. بازیکن بارسلونا هستم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند گزارشگر سرشناس فرانسوی به امباپه: «نگویید بهترین دنیا است؛ هیچ کاری نمی کند!»

خبرنگار و گزارشگر معروف فرانسوی پس از حذف پاریس به انتقاد تند از امباپه پرداخت.

به گزارش فارس، «آنقدر از آمارهای مسخره و احمقانه امباپه صحبت نکنید؛ او یک دهم گل‌هایش را مقابل جبل الطارق زده». این جمله وحشتناک دیدیه روستان، خبرنگار مشهور فرانسوی پس از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپاست. تیمی که شب گذشته مقابل دورتموند باز هم نتوانست گل بزند تا در نیمه نهایی از این رقابت کنار برود.

امباپه که فصل آخر حضورش را در پاریس می‌گذراند در هر 2 بازی مقابل دورتموند ناکام بود، توپ‌هایش به تیرک خورد و اصلا نتوانست در حد و اندازه‌های نامش ظاهر شود.

روستان اظهار داشت که «نگویید امباپه بهترین بازیکن دنیاست چون هیچ کاری نمی‌کند، مسی و نیمار در سن او همه جای حضور داشتند».

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تیری آنری: کیلیان ام باپه بهترین بازیکن تاریخ پاری سن ژرمن است و جای بحث هم ندارد
  • حمله تند گزارشگر سرشناس فرانسوی به امباپه: «نگویید بهترین دنیا است؛ هیچ کاری نمی کند!»
  • بسکتبال NBA | رودی گوبر مدافعی بالاتر از خودش نمی‌بیند!
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است