Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با تاکید بر تامین سرپناه مددجویان به عنوان اولویت نخست گفت: در این راستا نهضت مسکن سازی در استان بوشهر با همکاری خیران و نهادهای انقلابی آغاز شده و اکنون ۲ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد لطفی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در بوشهر  با بیان اینکه کمیته امداد استان بوشهر در جذب منابع قرض الحسنه جز سه استان برتر کشور است  اظهار داشت:برای جذب منابع صندوق قرض الحسنه ولایت در تحقق طرح‌های توانمندسازی مددجویان اقدامات مهمی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های این نهاد در راستای جذب منابع توجه به ظرفیت شرکت‌های صنعتی و تولیدی استان در کنار خیران نیکوکار است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهربا بیان اینکه 17 هزار افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه ولایت در استان بوشهر شکل گرفته گفت:  با توجه به نوپا بودن این صندوق ، این میزان افتتاح حساب، نشان از اعتماد گسترده مردم استان بوشهر به مجموعه کمیته امداد و صندوق ولایت است.

لطفی از تامین تسهیلات این صندوق برای تامین مسکن مددجویان خبرداد و افزود: طی 9 ماه امسال، سه میلیارد و 600 میلیون تومان از منابع این صندوق برای ساخت و تعمیر مسکن مددجویی در اختیار مددجویان این نهاد قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از نهضت مسکن سازی مددجویی در بوشهر خبرداد و گفت: در این راستا نهضت مسکن سازی در استان بوشهر با همکاری خیران و نهادهای انقلابی آغاز شده و اکنون 2 هزار واحد مسکونی در دست ساخت است.

وی تصریح کرد: توانمند سازی مددجویان در حوزه‌های مختلف یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این نهاد هدف گذاری شده که سعی ما این است که با ارائه تسهیلات قرض الحسنه در کنار سایر تسهیلات، شرایط برای اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش انجام شود.

مددجویان کمیته امداد استان بوشهر تا یک میلیارد ریال وام کارآفرینی دریافت می‌کنند مددجویان کمیته امداد استان بوشهر صاحب مسکن می‌شوند 358 میلیارد ریال اعتبارات اشتغال‌زایی برای مددجویان بوشهری اختصاص یافت مدیرکل کمیته امداد استان بوشهرظرفیت پرداخت تسهیلات از صندوق ولایت  را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: منابع قرض الحسنه صندوق ولایت برای ارائه تسهیلات بدون سود در زمینه تأمین هزینه‌های درمانی، اعطای وام به محکومان دیه و جرائم غیر عمد، اعطای وام خرید و تأمین مسکن، کمک به خرید لوازم منزل، اعطای ودیعه مسکن، ارائه تسهیلات کارگشایی، ایجاد کار انگیزی،پرداخت بدهی، پرداخت هزینه‌های تحصیلی و پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان این نهاد پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر صندوق قرض الحسنه ولایت  استان بوشهر با سرمایه در حال گردش 15 میلیارد تومان فعالیت می‌کند.

لطفی با اشاره به تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت پوشش از محل صندوق قرض الحسنه ولایت، بیان کرد: سقف پرداخت برای اشتغال خانواده‌های تحت پوشش این نهاد 50 میلیون تومان، آزادی محکومان و جرائم غیر نقد این خانواده‌ها 15 میلیون تومان و کارگشایی 5 میلیون تومان است.

انتهای پیام/

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، در سفر وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید به شهر جدید سهند، عملیات اجرایی تعداد ۵ هزار و ۱۴۷ پروژه نهضت ملی مسکن به همراه ۱۲ پروژه روبنایی شامل یک باب مسجد، ۴ مدرسه و سایر پروژه‌ها در قالب تکمیل نواقص محوطه سازی و آماده سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در شهر جدید سهند آغاز شد.

همچنین در این مراسم تعداد ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن و ۵ پروژه روبنایی شامل یک مدرسه هوشمند کودکان استثنائی، آسفالت ابتدای آزادراه تبریز – سهند، کنارگذر شهید فخری زاده، مجتمع تجاری باران و پروژه قطعات باغ ویلایی فاز ۴ این شهر جدید نیز به افتتاح رسید.

در پایان طبق برنامه ریزی انجام شده طی مراسمی تعداد ۱۷۷ واحد در قالب واگذاری‌های گروهی قانون حمایت از ایثارگران به متقاضیان این طرح واگذار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان