Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: شرکت رنگین طیف شیمی به دلیل اختلافات مدیریتی، حقوقی و مالیاتی به مدت دوسال تعطیل شده است که با پیگیری‌های انجام شده، مشکل مالیاتی و بحث انتقال سهام آن حل شد.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به مطالباتی که سهام داران این شرکت از یکدیگر دارند گفت:: قرار شد تا میزان خسارات و مطالبات کارشناسی شود اگر قبول طرفین واقع نشد یک هیئت سه نفره از کارشناسان این مشکل را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:: سهامداران در این جلسه قول مساعد دادند که اواخر بهمن ماه این شرکت را راه اندازی کنند.

به گفته رییس کل دادگستری استان، با راه اندازی این شرکت ظرف ۲ تا ۳ ماه آینده، ۸۰ کارگر مشغول به کار خواهند شد.

حجت الاسلام قدرتی افزود: سهامداران این شرکت قول مساعد داده اند تا ظرف مدت یکسال یک واحد نمونه استانی شود.

همچنین در این جلسه شرکت شهرک‌های صنعتی بامعاونت قضایی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در مرکز قزوین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

رییس کل دادگستری استان گفت:: اختصاص شعب ویژه، افزایش ارتباط و تعاملات، اموزش به قضات و کمک به کارگران زندانی برای رهایی از ز. ندان از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به دو شرکت سیمگون و اطلاس دیبا افزود: قرار شد برای حل مشکل این دو شرکت نیز یک کمیته ۷ نفره تشکیل و پس از بررسی نتیجه ان به ستاد اقتصاد مقاومتی اعلام شود.

منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین هم در این جلسه با بیان اینکه بیشتر مشکلات واحد‌های تولیدی، مدیریتی است، گفت: برگزاری این گونه جلسات رفع اختلاف چند شریک نیست بلکه مسئولان فقط برای راه اندازی واحد‌های تولیدی و بازگشت کارگران به کار گردهم می‌آیند.

انتهای پیام/ک

نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رمضانپور اظهار کرد: در فروردین ماه امسال هشت هزار و۷۶۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغداری تخمگذار استان قزوین تولید شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۵ هزار تن تخم مرغ تا پایان امسال در واحدهای مرغداری این استان تولید شود.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: درحال حاضر ۷۶ واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت نه میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه در استان فعال است.

وی با بیان اینکه بیشترین پراکنش واحدهای تولیدی تخم مرغ در شهرستان آبیک است یادآور شد: استان قزوین رتبه چهارم تولید تخم مرغ در کشور را دارد.

کد خبر 6098708

دیگر خبرها

  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند