Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت محمدرضا اعتمادیان را تسلیت گفتند.

متن پیام معظم له به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

درگذشت مرحوم مغفور آقای حاج محمدرضا اعتمادیان رحمة الله علیه را که از اخیار و اعضای موثر جامعة الامام الصادق علیه السلام بودند به خاندان گرامی و فرزندان و برادران محترم ایشان تسلیت میگویم و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسألت میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی خامنه ای»

کد خبر 4520869 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار ویرایش جدید کتاب «روش، گرایش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای»

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، یکی از مهم‌ترین فعّالیتّهای حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) در سال‌های قبل از انقلاب و در دوران مبارزه برای شکل‌گیری حکومت اسلامی و همچنین پس از پیروزی نهضت اسلامی مردم ایران، برگزاری جلسات تبیین و تفسیر آیاتی از قرآن کریم بوده است.

آنچه در این کتاب آمده تلاشی است برای تبیین روش و گرایش و نیز استخراج مبانی، قواعد و ویژگی‌های تفسیری ایشان که از بررسی تفسیر سوره‌ی برائت، به دست آمده است و  همچنین موردپژوهی و ارائه‌ی نمونه‌های عینی ذیل هر مبنا و قاعده‌ی تفسیری، از ویژگی‌های متمایز این نوشتار است که بر کارآمدی و سودمندی آن افزوده است.

 کتاب حاضر، یک نوبت در سال ۱۳۹۳ با عنوان «مروری بر مبانی، روش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) در تفسیر سوره‌ی برائت» چاپ شده بود و اکنون با بسط مطالب، ارائه‌ی دلایل، شواهد و نمونه‌های بیشتر در مباحث و توسعه‌ی عناوین، گسترش یافته و با حجم بیش از دو برابر، در قالب اثری مستقل با ۳۱۲ صفحه در اختیار پژوهندگان علوم قرآنی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است تاکنون ۱۰ عنوان از تفاسیر رهبر معظّم انقلاب از سوره‌های صف، منافقون، حمد، حشر، جمعه، بقره، تغابن، مجادله، ممتحنه و برائت توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده و تفسیر سوره‌های ملک و طلاق نیز در آینده منتشر خواهند شد.  

کتاب «روش، گرایش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)» در سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول فروردین ۱۴۰۳ عرضه خواهد شد.

علاقه‌مندان میتوانند کتاب مذکور را از کتابفروشی‌های سراسر کشور و یا پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی www.khameneibook.ir تهیّه نمایند.

دیگر خبرها

  • «قواعد تفسیری مقام معظم رهبری» با ویرایش جدید منتشر شد
  • روایت آیت الله خامنه‌ای از چگونگی آشنایی‌شان با حاج احمد آقا
  • کتاب جدیدی درباره رهبر انقلاب در بازار کتاب
  • انتشار ویرایش جدید کتاب «روش، گرایش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای»
  • «روش،‌ گرایش و قواعد تفسیری رهبر انقلاب در بازار کتاب
  • آیت الله ری شهری در همه عرصه های خدمت، حضوری مؤثر داشت
  • کمک رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی
  • کمک رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آزادی زندانیان نیازمند
  • کمک دو میلیارد تومانی رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند