Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کشور با بیان اینکه این صندوق به متقاضیان تسهیلات ۱۰۰ درصد قرض‌الحسنه‌ای پرداخت می‌کند گفت: امسال تاکنون ۱۰۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش کارگشایی و اشتغال‌زایی پرداخت شده است. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ظهر امروز  در نشست با اعضای صندوق قرض الحسنه ولایت با بیان اینکه کمیته امداد نقش مهمی در جامعه دارد اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) یک هدیه آسمانی است که خداوند به واسطه انقلاب اسلامی به  مردم و محرومان ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری،با بیان اینکه صندوق ولایت  خیرات و برکات مهمی داشته است افزود: صندوق قرض‌الحسته ولایت اقدامی مهم و ضروری و پشتوانه قوی برای کمیته امداد در رفع مشکلات محرومان است.

عملیات اجرایی ساخت 2000 واحد مسکونی ویژه مددجویان استان بوشهر آغاز شد مددجویان کمیته امداد استان بوشهر تا یک میلیارد ریال وام کارآفرینی دریافت می‌کنند 358 میلیارد ریال اعتبارات اشتغال‌زایی برای مددجویان بوشهری اختصاص یافت

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ایجاد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت الگویی مناسب برای بانکداری اسلامی است گفت: بسیاری از مشکلات مددجویان در حوزه کارآفرینی، اشتغال‌زایی، اقتصادی و معیشتی از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد برطرف می‌شود.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امدادولایت نیز با بیان اینکه این صندوق از سه سال پیش با هدف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان تاسیس شده است خاطر نشان کرد:سرمایه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت 100 درصد وابسته به کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

مجید باجلان با تشریح برخی فعالیت‌ها و خدمات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: از اهداف اصلی راه‌اندازی این صندوق توسعه خدمات قرض‌الحسنه‌ای کمیته امداد است که در اولویت فعالیت‌های این نهاد قرار دارد.

وی با بیان اینکه خیران نقش مهمی در این صندوق دارند خاطر نشان کرد: هفت هزار سپرده صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مربوط به خیران است.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امدادولایت با بیان اینکه تسهیلات این صندوق در همه زمینه‌ها ارائه می‌شود تصریح کرد: خرید وبازسازی مسکن و  ایجاد شغل و گره‌گشایی از مشکلات از  پرداختی‌های این صندوق است.

باجلان سقف پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را  30  میلیون تومان دانست و گفت: سقف پرداخت تسهیلات از این صندوق  برای خرید مسکن  15 میلیون تومان و تعمیرات،گره گشایی و کارگشایی مددجویان تا 5 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه در 10 ماه امسال 210 هزار فقره تسهیلات این صندوق پرداخت شده است تصریح کرد:امسال تاکنون 1050 میلیارد تومان وام کارگشایی و اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امدادولایت افزود: در استان بوشهر تاکنون 30  میلیارد تومان وام قرض الحسنه از صندوق امداد ولایت پرداخت شده که تاپایان سال به  35 میلیارد تومان می‌رسد.

انتهای پیام/

R41363/P4001/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳

بر اساس احکام بودجه، امسال ۱۹ میلیارد دلار برای حمایت از تولید وارد صندوق توسعه خواهد شد و ۱۰۰ همت به سرمایه بانک مسکن برای جهش تولید مسکن تزریق می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نگاهی به احکام بودجه ۱۴۰۳ در خصوص حمایت از تولید نشان میدهد از کانال‌های متفاوت شامل تخصیص مستقیم منابع دولتی و ارائه تسهیلات ریالی و ارزی، برنامه حمایت از تولید در دستور کار دولت و مجلس قرار خواهد گرفت.

در گام نخست از ۳۱ هزار میلیارد تومان منابع مستقیم لحاظ شده برای حمایت از تولید ۷۰ درصد در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت. بر این اساس به هر استان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.۳۰ درصد مابقی نیز در اختیار دولت قرار خواهد گرفت. وقتی این منابع با تسهیلات بانکی تلفیق میشود به ۹۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت تبدیل خواهد شد.

در سال جاری سرمایه بانک مسکن حدود ۱۰۰ همت افزایش خواهد یافت که از این فضا برای جهش تولید مسکن در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

همچنین در سال ۱۴۰۳ حدود ۱۹ میلیارد دلار از محل فروش نفت؛ وارد صندوق توسعه ملی می‌شود که این رقم به عنوان تسهیلات در اختیار بخش خصوصی در جهت ارتقا تولید قرار خواهد گرفت.

۶۴۰ همت سرمایه گذاری مستقیم شرکت‌های دولتی نیز از دیگر کانال‌های اصلی ارتقا تولید در کشور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه