Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس مسائل سوریه گفت:اگر رژیم صهیونیستی به یک پایگاه ایرانی در سوریه حمله کرده است چرا حتی یک شهید یا مجروح ایرانی در بین این افراد وجود ندارد.

سید جعفر رضوی کارشناس مسائل سوریه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص اظهارات دو وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه حمله هوایی به فرودگاه دمشق در حقیقت علیه اهداف مقاومت و حامل پیامی برای ایران بوده است، گفت: به نظر می‌رسد، این حمله و حملاتی که طی یک ماه گذشته انجام شد باید در راستای برنامه‌های رژیم صهیونیستی برای ایران و مقاومت بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه نگاه به برنامه‌های رژیم صهیونیستی برای ایران و مقاومت نشان دهنده عملکرد آن‌ها در قبال جبهه مقاومت و ایران است گفت: اخیرا در اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی و حتی خود نتانیاهو عنوان شده که اولویت امنیتی آن‌ها تلاش برای اخراج ایران از منطقه است.

رضوی ادامه داد: صهیونیست‌ها با توجه به اینکه می‌خواهند ایران را از سوریه اخراج کنند و منطقه قنیطره نیز در این کشور برای آن‌ها از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است لذا هر اقدامی را علیه ایران رقم می‌زنند.

این کارشناس مسائل سوریه تصریح کرد: جایگاه ایران در سوریه براساس درخواست این کشور و به صورت مستشاری است و جایگاهی نیست که در برخی رسانه‌ها به آن اشاره می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی هیچ پایگاه مستقلی در سوریه ندارد و تنها پایگاهی که عمده کار آن را ایران انجام می‌داد  پایگاه تیفور بود که سال گذشته به آن حمله شد گفت: آن پایگاه محل پهپاد‌هایی بود که توسط ایران اداره می‌شود و براین اساس جمهوری اسلامی تنها به شکل مستشاری به دولت سوریه کمک می‌کند.

رضوی در توضیح حضور مستشاری ایران گفت: این حضور به معنی آن است که افراد خبره، مسائل نظامی را در اختیار مقامات سوریه قرار می‌دهند و در این خصوص به آن‌ها مشاورت می‌دهند.

این کارشناس مسائل سوریه تصریح کرد: به طور دقیق ادعای این دو وزیر اسرائیلی بیش از آنکه ادعای معقول باشد جنگ روانی است و آن‌ها به دنبال این هستند که در افکار عمومی این طور وانمود کنند که میزان قدرت اطلاعاتی زیادی دارند و از سوی دیگر این ذهنیت را به افکار عمومی جهان تلقین کنند که رژیم صهیونیستی در حال انهدام تک تک پایگاه‌های ایران در سوریه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:اگررژیم صهیونیستی به یک پایگاه ایرانی حمله کرده است چرا حتی یک شهید یا مجروح ایرانی در بین این افراد وجود ندارد؛ این نشان دهنده آن است که این اقدام رژیم صهیونیستی بیش از آنکه اشراف اطلاعاتی آن‌ها باشد ،جنگ روانی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایران مقامات اسرائیل اشراف اطلاعاتی جنگ روانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربکان: اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه موشکهای ایران را زد

رهبر حزب دوباره رفاه ترکیه با اشاره به پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: هدف گیری موشک‌های ایرانی در سایه رادارهای پایگاه هوایی کوره جیک در ترکیه انجام شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، فاتح اربکان رهبر حزب دوباره رفاه در خصوص پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: حمله موشکی ایران به اسرائیل با 120 موشک بالستیک انجام گرفت که بیش از 90 درصد آنها را سیستم دفاعی اسرائیل مورد هدف  قرار داد.

وی افزود: این هدف گیری ها در سایه رادارهای پایگاه هوایی کوره جیک در ترکیه انجام شد.

طی روزهای اخیر موضوع انتقال اطلاعات پایگاه راداری کورجیک ترکیه به رژیم صهیونیستی و کشورهای حاضر برای دفاع حملات موشکی ایران بحث برانگیز شده بود. نهاد ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در این خصوص در بیانیه ای اعلام کرد که ترکیه اطلاعات این پایگاه را تنها در اختیار اعضای ناتو قرار می دهد و نه اسرائیل.

آمریکا، انگلیس و آلمان که در عملیات آن شب حضور داشتند از اعضای ناتو هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • قطعنامه جانبدارانه و ضد ایرانی پارلمان اروپا | واکنش به حمله اسرائیل؛ فقط تاسف!
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • اربکان: اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه موشکهای ایران را زد
  • دو روایت متفاوت ضدانقلاب از یک حادثه