Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدمهدی تندگویان روز سه شنبه در دومین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه این مجمع دستاورد بزرگی در کشور است افزود: اولین مصوبه این مجمع مربوط به سال 76 است و بعد از 20 سال این اتفاق رسمی در کشور رقم خورد.
وی گفت: طی 2 سال گذشته انتخابات مجامع استانی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تندگویان با بیان اینکه از 180 تشکل در حوزه جوانان امروز به 2هزار و 200 تشکل فعال در این حوزه رسیده ایم تصریح کرد: شبکه سازی های تخصصی ما در حوزه های اشتغال، کار، پژوهش و صنعتی شکل گرفته و بزرگترین شبکه آن در حوزه گردشگری در تبریز است.
تندگویان یادآور شد : در سالجاری با کمک تسهیلات فنی و اعتباری از سوی صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت در حوزه جوانان برای یکهزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: اشتغال حوزه جوانان با وزارت ورزش و جوانان نیست و این ابتکار ما بود که مجموعه تشکل ها را به این سمت سوق دهیم.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در حوزه رفع آسیب های اجتماعی بیشترین کمک را به دولت کرده ایم گفت: بزرگترین دستاورد حوزه جوانان در استان کرمان رقم خورد .
وی با اشاره به اینکه جوانان سمبل برگزاری در انتخابات هستند بیان داشت: 31 کاندیدا از سراسر کشور در انتخابات هیات رئیسه مجمع ملی جوانان شرکت کردند و یک انتخابات سالم برگزار شد.
تندگویان با بیان اینکه انتخابات این مجمع کاملا قانونی برگزار شد یادآور ش د: وزارت ورزش و جوانان خادم جوانان است.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت: با شکل گیری مجمع ملی باید موضوع بیمه و سنوات خدمات جوانان در این حوزه برطرف شود.
براساس این گزارش صادق خسروی ،حمیدرضا اسلامی ،بهاره کبیری ، میلاد روان ، علی مقامی ،علی یزدان پناه ، سید محمدحسینی ، ایمان نرگس محمدی و محسن انصاری بترتیب از استانهای گلستان ، فارس ، ایلام ، تهران ، کرمان ، آذربایجان شرقی ، حراسان رضوی ، خوزستان و البرز به عنوان اعضای هیات رئیسه مجمع ملی کشور انتخاب شدند.
دومین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور با حضور معاون اول رئیس جمهوری ، وزیر ورزش و جوانان، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و جمعی از مسئولان استان با معرفی منتخبان هیات رئیسه این مجمع در تالار برق کرمان برگزار شد.
9895/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انتخابات جمهوری اسلامی خانواده وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان

به گزارش «تابناک»، یاسر مرادی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعاتی پیش و با اعلام وقوع سانحه رانندگی در جاده لافت به قشم، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند که یکی از آنان روزبه زابلی معاون ورزش و جوانان استان هرمزگان بود به همراه سه سرنشین دیگر دچار حادثه شده بودند که بلافاصله وی به همراه همسر و فرزندش توسط گروه اعزامی به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم انتقال یافتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم توضیح داد: یک نفر در این تصادف (برادر همسر زابلی) جان باخته است.

به گفته مرادی، شدت حادثه بیشتر برای معاون ورزش و جوانان هرمزگان است که ضربه به سر، مهره های گردن و درد از ناحیه قفسه سینه گزارش شده و حال ۲ مجروح دیگر (همسرش) شکستگی بازو، زخم روی صورت و ضربه به بینی و (فرزندش) بدون هیچ گونه ضربه پس از سانحه با شرایط مساعد توصیف شده است.

وی اضافه کرد: بنابر درخواست معاون ورزش و جوانان هرمزگان، وی به همراه همسر و فرزندش دقایقی قبل از مسیر دریایی با آمبولانس اورژانس دریایی ۱۱۵ به بیمارستان شهید محمدی در بندرعباس منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی