Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ اقبالی مطلق معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و ۸۶۷ نفر به مرکز مشاوره آرامش پلیس استان مراجعه کردند.

سرهنگ اقبالی مطلق امروز با اشاره به اینکه آگاهی دادن به خانواده‌ها راز بقای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: اگر چه خانواده یک نهاد کوچک اجتماعی است و از یک زن و مرد حادث شده است، ولی شرط بقای آن ایمان و معنویت گرایی اعضای خانواده و وجود عشق و محبت در آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در این مدت، تعداد ۱۱۴ کلاس مشاوره فعال برگزار شدا است، گفت: رسالت وجودی مشاوران در مراکز مشاوره و واحد‌های مددکاری اجتماعی کلانتری ها، آگاهسازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون هزار و ۹۴۶ پرونده قضائی در دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان منجر به مصالحه شده، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و پیگیری در جهت رفع آن را دستور کار مراکز مشاوره دانست.

سرهنگ اقبالی مطلق همچنین با اشاره به اینکه در این مدت تعداد ۲ هزار و ۶۹۵ پرونده در حوزه روانشناختی مورد رسیدگی قرار گرفته، اظهار کرد: در این راستا تعداد ۹۵ مورد مشاوره انتظامی توسط کارشناسان این حوزه به مراجعان ارائه شده است.

وی افزود: در این مدت ۸۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری این فرماندهی به مصالحه انجام شده است و پرونده‌های زوجین دارای اختلاف و در شرف طلاق نیز علاوه بر ارجاع به کلانتری‌ها به صورت جداگانه به مرکز مشاوره استان ارجاع داده می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: در سال جاری تاکنون تعداد ۲ هزار و ۲۳۶ نفر به صورت خود معرف به مرکز مشاوره و دوایر اجتماعی کلانتری‌ها مراجعه کردند و خدمات مشاوره‌ای در دوایر اجتماعی کلانتری‌ها نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد افزایش داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد: با توسعه و تقویت این واحد اجتماعی در کلانتری‌های استان و شناسایی و بکارگیری کارشناسان مجرب و مرتبط با این حوزه می‌توان شاهد روند کاهش آسیب ها، معظلات و مشکلات خانواده‌ها در جامعه باشیم.

انتهای پیام / ب


مراجعه بیش از هزار نفر به مراکز مشاوره آرامش خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانواده آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ حجت امانی به خبرگزاری صدا و سیما گفت‌: این میزان صادرات از نظر ارزش دلاری ۹ درصد و از لحاظ تناژ کالا نیز ۱۵ درصد  درمقایسه بامدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
وی افزود: عمده محصولات صادرشده از طریق گمرک شامل محصولات پتروشیمی (کود اوره و آمونیاک)، محصولات فولادی، مصنوعات پلاستیکی، رب گوجه فرنگی، الکترود و سایر محصولات بوده که به کشور‌های ترکمنستان، آلمان، عراق  و سایر کشور‌ها صادر شد.
کاهش ۶۳ درصدی واردات به استان
سرپرست گمرک استان در ادامه با اشاره به کاهش واردات کالا در فرودین ماه نیز افزود: در این مدت   بیش از ۳۰۰ تن کالا به ارزش ۶۹۵ میلیون دلار از طریق گمرک وارد استان شد که با کاهش ۶۳ درصدی حجم کالای وارداتی و همچنین کاهش ۷۶ درصدی ارزش دلاری کالا‌ها  درمقایسه بامدت مشابه سال قبل مواجه بوده است.
عمده محصولات وارداتی الیاف شیشه بود که از کشور‌هایی شامل چین، و برزیل به کشور وارد شده است.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان