Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:47:29 GMT

دولت مشکل بیمه بافندگان فرش دستباف را حل کند

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۷۰۴۰

دولت مشکل بیمه بافندگان فرش دستباف را حل کند

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد چوپانی عصر سه شنبه در آئین افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و دومین جشنواره گره زرین استان گلستان اظهار کرد: گلستان بیش از ۵۰ هزار بافنده فرش دستباف دارد که ۳۸ هزار نفر آن ها کارت بافندگی دریافت کرده اند.

وی با اشاره به این که تنها ۶ هزار بافنده گلستانی دارای بیمه تامین اجتماعی هستند، افزود: به دلیل این که یکسری وظایف حاکمیتی انجام نمی شود مشکل بیمه بافندگان فرش در گلستان به قوت خود باقی است و انتظار داریم دولت مشکل آن ها را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان ادامه داد: در سال گذشته ۸۲ هزار مترمربع فرش در گلستان تولید شد و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ دلار صادرات فرش از استان انجام شد اما همچنان بافندگان استان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

وی اضافه کرد: گلستان دارای ۲۵۰ شرکت تعاونی فرش دستباف است اما بیشتر آن ها با مشکل سرمایه در گردش مواجه هستند.

چوپانی تصریح کرد: مواد اولیه تولید در سالجاری سه برابر شده اما قیمت فرش دستباف استان همچنان ثابت است و بافندگی فرش دستباف جزو مشاغل سخت محسوب نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم دولت در حل مشکل بیمه بافندگان و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت سرمایه در گردش تعاونی های فرش دستباف ورود کند.

کد خبر 4520950

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی گرگان بیمه فرش دستباف گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + فیلم

گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان به‌عنوان یکی از زیست‌گاه‌های این گونه نادر و ارزشمند توسط حامد قربان‌پور محیط‌بان این منطقه به تصویر کشیده شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سهم ۴درصد بیمه مشاغل سخت و زیان آور کارگران شهرداری پرداخت شود
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • نماهنگ/ راه حل مشکل غرب آسیا
  • برداشت توت فرنگی از مزارع گلستان
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • مشکل امیرحسین زارع چیست؟
  • گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + فیلم
  • فیلم| تصاویری از خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان