Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@22:41:09 GMT

یخ زدن مسافران حبس شده در هواپیمای بوئینگ 777 +عکس

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۷۴۷۱

یخ زدن مسافران حبس شده در هواپیمای بوئینگ 777 +عکس

رکنا:صدها مسافر هواپیما به طور بسیار عجیب 13 ساعت در دمای _30 درجه سانتی گراد پشت درهای بسته و یخ زده ی داخل هواپیما ماندند!

به گزارش گروه ترجمه رکنا، هواپیمای بوئینگ 777 در نیوآرک واقع در نیوجرسی را به مقصد هنگ کنگ (به مسافت 8000 مایل) ترک کرد اما بعد از اینکه یک مسافر بیمار شد، پس از سه ساعت و نیم پرواز، مجبور به فرود اضطراری شد او از فرودگاه گوس بی، که یک پایگاه هوایی است، پرواز کرد و در یکی از فرودگاه های کانادا قصد فرود آمدن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل یک خطا و مشکل مکانیکی قادر به نشستن نبود.باورها بر این است که درب هواپیما به دلیل شرایط بد هوایی (-30 درجه سانتی گراد) ، منجمد شده بود و باز نمی شد.

حدود 250 مسافر، به دلیل نبود افسران و مسئولین فرودگاه تقریبا 16 ساعت معطل شدند.درجه حرارت درون هواپیما، به یک دفعه تا سطح ناراحت کننده و غیر قابل تحملی افت کرد.

شاهدان گزارش دادند که مهمانداران فورا به مسافران پتو دادند، اما باز هم مسافران خشمگین و ناراحت بودند.مسافران خسته شده بودند و طاقتشان تمام شده بود و دلیل پرخاشگری هایشان همین بوده است.

بالاخره بعد از 16 ساعت، یک هواپیمای جدید و امدادگر رسید و مسافران مجبور شدند با اتوبوس به قسمت دیگری از فرودگاه بروند، تا سوار بر هواپیمای دیگر شوند.

یکی از مسافران عصبانی توییت کرده است که:حالا ما از این هواپیما پیاده می شویم تا سوار هواپیمای جدید شویم و به نیوآرک بازگردیم.باز هم، زمان زیادی طی شد تا درب هواپیما بسته شود.

بسیاری از افراد شرق و یا شمال کانادا، به دلیل یخ زدگی ها و بارش های سنگین برف که تعداد پروازها را کاهش داده است، اذیت میشوند.

چندی بعد از این ماجرا، سخنگوی این شرکت هواپیمایی، بارها از مردم عذر خواهی کرد و اظهار داشت که:تمام این اتفاقات به دلیل اوضاع اورژانسی مسافر و هم چنین مشکلات فنی و شرایط آب و هوایی رخ داد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی شوهر فریبا رسید کامران از بالکن خانه سقوط کرد و کشته شد! + عکس زن جوان در دام پلید راننده تاکسی اینترنتی تهران! خبر ویژه /هواپیمای مسافربری از رادار محو شد / فاجعه در آسمان فرانسه + عکس عجیب ترین مزاحمت ناموسی لو رفت! / این مرد از همه جا بی خبر بود رفتار زشت یک معلم ایرانی با دانش آموز سرکلاس درس+ فیلم جزییات انفجار شدید در پاسداران تهران + عکس جزییات نقش یک زن در فایل صوتی رسوایی اخلاقی نماینده مجلس + آخرین خبر 72 زن و مرد در پارتی مختلط شبانه ساری در هم لولیده بودن که پلیس سر رسید مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دردسر با هم بودن زن 47 ساله مشهدی با پسر 23 ساله / ازدواج با مهران جنجال به پا کرد پایان مرگبار مثلث عشقی یک دختر و دو پسر تهرانی +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث مسافران هواپیما عکس یخ مسافر عکس تهران زن فیلم پرونده دختر عاشق تصاویر سیاه پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ با اعلام این خبر، اظهار کرد: اولین پرواز بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر با پیگیری‌های استاندار و مساعدت مدیرعامل شرکت هواپیمایی پارس ایر، در مسیر تهران بیرجند و بالعکس انجام شد.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و هماهنگی‌هایی که انجام شد، پروازهای شرکت پارس ایر به صورت منظم در فهرست پروازی فرودگاه بیرجند قرار گرفت.

معاون استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: پروازهای پارس ایر همه روزه بجز روزهای پنجشنبه در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروازها در مسیر تهران_ بیرجند _تهران انجام می‌شود، گفت: پارس ایر دو پرواز بیرجند را با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ با ظرفیت ۱۵۰ نفر انجام می‌دهد.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: برنامه پروازی پارس ایر در مسیر تهران- بیرجند و بالعکس تا هشتم آبان قطعی شده و با آغاز فصل سرما و از هشتم آبان به بعد هم زمان پروازها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 751786

دیگر خبرها

  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • بوئینگ ۷۶۷ بدون چرخ جلو با دماغه در فرودگاه استانبول نشست!+ فیلم
  • قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول
  • فیلم/ باز نشدن چرخ جلوی هواپیمای بوئینگ ۷۶۷ هنگام فرود
  • فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول+فیلم
  • فرود اضطراری هواپیمای بدون چرخ در استانبول (فیلم)
  • این جنگنده ایرانی را با اف ۳۵ و اف ۲۲ مقایسه نکنید
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟