Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@21:08:51 GMT

آمریکا فعالیت دکل‌های حفاری خود را افزایش داد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۷۴۷۷

به گزارش فارس به نقل از العربیه تعداد عملیات نفتی در ایالات متحده آمریکا از ماه فوریه 2016، به بیشترین میزان خود رسید، به طوری که این روند موجب می شود که ایالات متحده در سال جاری به عنوان بزرگترین تولید کننده نفت خام جهان، رهبری خود را افزایش دهد.

پیش از این یک شرکت خدمات نفتی آمریکایی به نام  بیکر هیوز در گزارشی  در این باره گفته بود: 21 شرکت حفاری فعالیت‌های خود را از ماه می 2018 کاهش داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، تعداد تاسیسات نفتی فعال در آمریکا، همچنان بالاتر از یک سال قبل است که به 747 دکل حفاری رسیده بود. پس از آنکه شرکت های فعال در صنعت نفت آمریکا در سال 2018 افزایش هزینه های خود را کاهش دادند.

اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده هفته گذشته اعلام کرد که تولید نفت خام ایالات متحده در هفته گذشته به بالاترین میزان 11.9 میلیون بشکه در روز رسیده است و انتظار می‌رود رکورد جدیدی این کشور در سال جاری به ثبت برسد، به طوری که تولید 13 میلیون بشکه‌ای این کشور دور از ذهن نیست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر طلای جهانی عوض می‌شود؟

طلای جهانی با تمرکز بازار بر داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده، در بازه محدودی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، قیمت طلا امروز پنجشنبه در بازه محدودی قرار داشت زیرا سرمایه‌گذاران به داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده برای شفافیت بیشتر در مورد مسیر نرخ بهره فدرال رزرو تمرکز کردند.

هر اونس طلا در ۲۳۱۷ دلار و سه سنت ثابت بود. رالی مارس تا آوریل، شمش را با نزدیک به ۴۰۰ دلار افزایش به بالاترین قیمت تاریخی ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت در ۱۲ آوریل رساند. هر اونس طلای آمریکا ۰.۴ درصد کاهش یافت و به ۲۳۲۹ دلار آمریکا رسید.

سرمایه‌گذاران منتظر داده‌های تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ایالات‌متحده هستند که منتشر می‌شود و گزارش هزینه‌های مصرف شخصی ماه مارس در روز جمعه هستند.

اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو به عدم ضرورت کاهش نرخ بهره اشاره دارد. معامله‌گران اکنون انتظار دارند که اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو به احتمال زیاد در سپتامبر رخ دهد. نرخ‌های بهره بالاتر جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می‌دهد.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۷.۱۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۱ درصد افزایش یافت و به ۹۰۳ دلار و ۲۰ سنت رسید، در حالی که پالادیوم ۰.۵ درصد کاهش یافت و به ۹۹۵ دلار و ۷۶ سنت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟
  • عزم تیک‌تاک برای مقابله با فشار دولت آمریکا
  • تقویت صنایع نظامی آمریکا به هزینه اوکراین
  • مسیر طلای جهانی عوض می‌شود؟
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • سرنوشت سیاسی بایدن در گروِ تحریم نفتی ایران | فارن پالسی: بایدن به دام افراطیون برای تحریم ایران نیفتد
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی
  • نفت وارد کانال افزایشی شد
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد