Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@01:35:52 GMT

کره جنوبی 2- بحرین 1؛ صعود با پرواز کیم جین

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۷۷۴۹

کره جنوبی 2- بحرین 1؛ صعود با پرواز کیم جین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا نمایش چندان مقتدرانه‌ای نداشت، اما کسب سه برد متوالی برابر فیلیپین، قرقیزستان و چین 9 امتیاز گرفت و صدرنشین شد تا امروز مقابل بحرین، تیم سوم گروه A قرار بگیرد، اما ببرهای آسیا با وجود اینکه با گل دقیقه 43 هوانگ هی چان پیش افتادند و به دنبال صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌ها بودند ولی در وقت‌های اضافه موفق به انجام این کار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بحرین که در دیدار افتتاحیه جام ملت‌ها شگفتی‌ساز شد و امارات میزبان را متوقف کرد و بعد از آن یک باخت برابر تایلند و یک برد مقابل هند داشت، امروز هم مثل نخستین بازی خود سرسخت بود و  در دقیقه 77 توسط سعد الرمیحی به گل رسید و کار را به وقت‌های اضافه کشید.


در حالی که پائولو بنتو با استرس زیادی بازی را دنبال می‌کرد، در دقیقه 96 کیم جین سو را به‌عنوان تعویض چهارم تیمش به زمین فرستاد که این بازیکن 11 دقیقه بعد از ورودش به زمین، ارسال لی یونگ را با ضربه شیرجه‌ای تماشایی تبدیل به گل کرد تا ببرهای آسیا در جام ملت‌ها بمانند و به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کنند.

 


جام ملت‌های آسیا - امارات 2019 / مرحله یک هشتم نهایی
سه‌شنبه: 97/11/02 ؛ ساعت 16:30
استادیوم: راشد- دبی
داور: ریوجی ساتو(ژاپن)؛ کمک‌ها: هیروشی یامائوچی و جان میهارا؛ داور چهارم: آنتون اسچتنین/ کمک داوران پشت دروازه: جامپی لیدا(ژاپن) و ترکی محمد الخضیر(عربستان)

 
تیم ملی کره جنوبی

 

کیم سئونگ یو کیم مین جائه کیم یونگ وون لی یونگ هانگ چول(96- کیم جین سو) جانگ وو یونگ هوانگ این بئوم(89- لی سئونگ وو) هوانگ هی چان(80- جی دونگ وون) لی چونگ یونگ(68- جو سه جونگ) سون هئونگ مین هوانگ اوی‌جو


سرمربی: پائولو بنتو

 


تیم ملی بحرین

 

سید شبر علوی(102- عبدالکریم فردان) حامد محمود الشمسان ولید محمد الحیام سید رضا عیسی حسن(109- عبدالله یوسف هلال) کمیل حسان الاسود عبدالوهاب علی الصافی علی جعفر مدن(58- سامی محمد الحسینی) محمد جاسم مرهون(71- مهدی فیصل حمیدان) جمال راشد عبدالرحمن سید ضیاء سیدسعید محمد سعد الرمیحی


سرمربی: میروسلاو سکوب

 

 

اخطار


جانگ وو یونگ(22) از کره جنوبی

علی جعفر مدن(25) سید رضا عیسی حسن(95) از بحرین

 

 

شرح گل


کره جنوبی 1 - بحرین صفر (دقیقه 43: هوانگ هی چان): سون هئونگ مین بعد از جای گذاشتن مدافع بحرین، توپ را به سمت راست زمین بُرد که ارسال تک‌ضرب لی یونگ را شبر علوی از مقابل پای هوانگ اوی‌جو برگشت داد، اما در ریباند هوانگ هی چان از راه رسید و با شوت زمینی دروازه را باز کرد.

 

 

کره جنوبی 1 - بحرین 1 (دقیقه 77: محمد سعد الرمیحی): شوت زمینی سیدسعید از فاصله 30 متری را مهدی حمیدان در میانه راه قطع کرد و خود او اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او درآستانه ورود به دروازه را هانگ چول برگشت، اما در بگرشت سعد الرمیحی از فرصت بهره برد و گل تساوی بحرین را به ثمر رساند.

 

 

کره جنوبی 2 - بحرین 1 (2+105: کیم جین سو): ارسال دقیق لی یونگ از سمت راست زمین را کیم جین سو، چهارمین بازیکن تعویضی کره با ضربه سر شیرجه‌ای وارد دروازه بحرین کرد تا تیمش را به دومین گل برساند.

 

 


لحظات حساس


دقیقه 4: شوت روی پای جاسم مرهون از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه کره جنوبی به بیرون رفت.

دقیقه 10: ارسال خطرناک عیسی حسن را سئونگ‌یو زودتر از مهاجمان بحرین جمع کرد.

دقیقه 32: پاس در عمق سون هئونگ مین را شبر علوی زودتر از رسیدن توپ به اوی‌جو در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه 34: هوانگ هی چان با دریبل‌های ریز و حرکت سریع از بین سه مدافع بحرین رد شد، اما در نهایت محمود الشمسان توپ را از محوطه جریمه خودی دور کرد.
دقیقه 34: محمد الحیام ارسال خطرناک چونگ یونگ از سمت چپ زمین را دفع کرد که توپ روی تور دروازه بحرین فرود آمد.

دقیقه 42: سعد الرمیحی نفوذ خطرناکی از سمت چپ محوطه جریمه کره جنوبی انجام داد و با پاس در عرض سیدسعید را در موقعیت گلزنی قرار داد که شوت او به اوت رفت؛ البته در این صحنه آفساید الرمیحی گرفته شده بود.
دقیقه 44: شوت روی پای سعد الرمیحی با پای چپ با فاصله زیادی از دروازه کره جنوبی به بیرون رفت.

 

دقیقه 49: شوت روی پای چپ هوانگ اوی‌جو به سمت دروازه بحرین با محمد الحیام برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه 54: پاس هئونگ مین به سمت چپ زمین و سانتر تند و تیز هانگ چول را شبر علوی زودتر از ضربه‌ی اوی‌جو جمع کرد.

دقیقه 56: ضربه آزاد جانگ وو یونگ به دیوار دفاعی بازیکنان بحرین برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه 70: شوت فنی راشد عبدالرحمن از پشت محوطه جریمه را سئونگ‌یو با واکنشی استثنایی راهی کرنر کرد.

دقیقه 75: ارسال زمینی هانگ چول باز هم بی‌دقت بود و در دستان شبر علوی جای گرفت.

دقیقه 85: شوت سامی الحسینی از پشت محوطه دقت لازم را نداشت و به اوت رفت.

دقیقه 87: شوت پای چپ هوانگ این بئوم حاصلی نداشت و راهی اوت شد.

دقیقه 1+90: شوت هئونگ مین از روی ضربه آزاد میانه زمین دقت لازم را نداشت و به اوت زده شد.

دقیقه 3+90: اشتباه مرگبار محمد الحیام نزدیک بود حذف بحرین را قبل از وقت‌های اضافه رقم بزند، اما هوانگ اوی‌جو از پاس به عقب اشتباه این مدافع استفاده نکرد و در موقعیت تک به تک با شبر علوی توپ را به بیرون زد.

 

 

دقیقه 92: شوت روی پای سئونگ وو از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه بحرین به بیرون رفت.

دقیقه 97: ضربه ایستگاهی سه جونگ خطری روی دروازه بحرین نداشت و به بیرون رفت.
دقیقه 99: پاس سون و شوت محکم سئونگ وو باز هم راهی به دروازه بحرین پیدا نکرد و به بیرون رفت.

دقیقه 1+105: ضربه سر کیم یونگ وون روی توپ ارسالی از کرنر با فاصله کمی از کنار دروازه بحرین به بیرون رفت.

 

 

دقیقه 107: شوت زمینی سئونگ وو از پشت محوطه جریمه به تیرک عمودی دروازه بحرین برخورد کرد و در ادامه نیز توپ به دست عیسی حسن برخورد کرد، اما داور ژاپنی اعتقادی به اعلام پنالتی برای کره نداشت.

دقیقه 118: شوت راه دور کمیل الاسود ثمری نداشت و از روی دروازه کره جنوبی به بیرون زده شد.

 


در حاشیه


* ترکیب کره جنوبی در دیدار امروز نسبت به مسابقه اخیرشان برابر چین، دو تغییر داشته که هانگ چول و لی یونگ به ترتیب جایگزین کیم مون وان و کیم جین سو شدند.


* مثل تمام مسابقات جام ملت‌های 2019 ، صندلی‌های خالی زیادی در ورزشگاه راشد دیده می‌شود.

 

* پائولو بنتو بعد از گل تساوی بحرین، شگفت‌زده شد و متعجب به بازیکنان خود نگاه کرد.

 

 

* سید شبر علوی، دروازه‌بان اصلی بحرین که از دقیقه 80 به بعد لنگ لنگان به کارش ادامه می‌داد، در وقت‌های اضافه نتوانست تا پایان مسابقه در زمین بماند و در دقیقه 102 از زمین بیرون رفت.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را «کوپال ناظمی» با کمک‌های «امیرمحمد داودزاده» و «محمدعلی پورمتقی» بر عهده داشتند.

استقلال در هفته‌ای که گذشت با حواشی زیادی همراه بود. هنوز ساعاتی از توقف این تیم مقابل تراکتور نگذشته بود که اعضای هیات مدیره باشگاه، علی خطیر را از مدیرعاملی برکنار و فرشید سمیعی را به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب کردند.

آبی‌پوشان در شرایطی پا به این مسابقه گذاشتند که پرسپولیس دقایقی پیش از این دیدار، کیلومتر‌ها دورتر از تهران موفق شد نساجی مازندران را شکست دهد تا به طور موقت به صدر جدول صعود کند.

جواد نکونام برای اینکه بتواند بار دیگر صدر جدول را به نام خود سند بزند، چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار خانگی نداشت.

حریف امروز استقلال با تغییرات زیادی نسبت به بازی گذشته به میدان گذاشت. محمد ربیعی که به نظر می‌رسد از عملکرد شاگردانش مقابل نساجی مازندران رضایت نداشت، چهار تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۶: اشتباه عجیب غریب روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند در میانه زمین باعث شد تا مجیدی علیاری با سیدحسین حسینی تک به تک شود و با ضربه‌ای فنی دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه ۱۲: پاس ابوالفضل جلالی به مهرداد محمدی رسید، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: مهرداد محمدی در محوطه جریمه ذوب‌آهن فرصت خوبی را پیدا کرد، اما این بخت را از دست داد.

دقیقه ۲۱: سانتر زبیر نیک نفس به گوستاوو بلانکو رسید، اما ضربه سر مهاجم استقلال در چهارچوب جایی نداشت.

دقیقه ۲۸: محمدحسین اسلامی در میانه میدان صاحب توپ شد و در حالی می‌توانست توپ را به مجید علیاری پاس داده و موقعیت خوبی را برای وی فراهم کند، اقدام به شوت‌زنی کرد که توپ با با فاصله زیادی از بالای دروازه سیدحسین حسینی به خارج رفت.

دقیقه ۳۲: ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف به ایمان سلیمی مدافع پیش تاخته استقلال رسید، اما ضربه سر این بازیکن نیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: ارسال ابوالفضل جلالی از جناح چپ در حالی در شلوغی دروازه ذوب‌آهن به روزبه چشمی رسید و او موفق شد گلزنی کند، اما کوپال ناظمی به دلیل اینکه توپ پیش از رسیدن به چشمی به دستان مهرداد محمدی برخورد کرد، آن را نپذیرفت. بازیکنان و مربیان استقلال به این تصمیم اعتراض تندی داشتند.

دقیقه ۶۰: شوت محکم و روی پای ابوالفضل جلالی از راه دور در مسیر ورود به دروازه ذوب‌آهن اصفهان بود که با ضربه سر محمد قریشی مدافع ذوب‌آهن برگشت داده شد تا دروازه فروزان بسته بماند.

دقیقه ۶۴: ارسال ابوالفضل جلالی از جناح راست پس از سایش به سر محمدحسین مرادمند مدافع پیش تاخته استقلال به جلال‌الدین ماشاریپوف رسید و این بازیکن نیز با شوتی دیدنی و تماشایی توپ را به تور دروازه محسن فروزان چسباند تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۸۰: شوت محمدعرفان معصومی که در نیمه دوم جانشین کمال کامیابی‌نیا شد، از بالای دروزاه استقلال به خارج رفت.

دقیقه ۸۱: سانتر گریگول چابرادزه در حالی که نزدیک بود موقعین خوبی را نصیب مهاجمان ذوب‌آهن برای گلزنی کند با واکنش عالی حسینی دفع شد.

دقیقه ۸۲: شوت خطرناک و زمینی محسن آذرباد با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه استقلال به خارج رفت تا آبی‌پوشان نفس راحتی بکشند.

دقیقه ۳+۹۰: اشتباه مدافعان ذوب‌آهن اصفهان باعث شد تا توپ به گوستاوو بلانکو رسیده و او با شلیکی دیدنی تیر خلاص را به دروازه ذوب‌آهن شلیک کند، مهاجم آرژانتینی آبی‌ها به زیبایی هر چه تمام‌تر توپ را به تور چسباند تا ورزشگاه منفجر شود.

استقلال با این پیروزی به امتیاز ۵۷ رسید و به صدرنشینی کوتاه مدت پرسپولیس که ۵۶ امتیاز اندوخته دارد، پایان داد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند (پیمان بابایی)، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس (امید حامدی‌فر)، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی (جعفر سلمانی)، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند

ترکیب ذوب آهن:

محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (محسن آذرباد)، کمال کامیابی‌نیا (عرفان معصومی)، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری (امید لطیفی)، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انریکه: 6 بار به تیرک زدیم، XG ما بالای 3 بود و دورتموند 0.7، اما آنها صعود کردند
  • صعود دورتموند به فینال در شب بی‌مهری تیرهای دروازه با PSG
  • دورتموند با هوملس پاریس را مغلوب کرد و به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه دشمن پاریسی‌ها بود
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند