Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا امروز سه شنبه تیم عراق به مصاف قطر رفت.

در دقیقه ۳۰ این مسابقه طارق همام هافبک تیم ملی عراق به یکباره آسیب دید تا کادر فنی این تیم دست به تعویض این بازیکن بزند.

مصدومیت طارق بدون برخورد با بازیکن خاصی رخ داد و به نظر می رسید که رباط صلیبی این بازیکن پاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارق بعد از مصدومیت تا حضور بازیکن جایگزین حدود یک دقیقه در زمین باقی ماند و لنگ لنگان به کارش ادامه داد اما دوباره روی زمین افتاد و گریه های او تماشاگران این مسابقه را تحت تاثیر قرار داد.

باید منتظر ماند و دید بعد از بررسی های پزشکی میزان مصدومیت و دوری طارق همام از میادین چقدر است.

کد خبر 4521026

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال عراق جام ملت های آسیا 2019 امارات طارق همام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدحسین بهترین چپ‌پای دربی پایتخت! (عکس)

به گزارش ورزش سه، سیدحسین حسینی در دربی پایتخت واکنش خوبی روی ضربه هوشمندانه مهدی ترابی نشان داد و مانع از گلزنی وینگر تکنیکی و گلزن پرسپولیس شد تا استقلال در این مسابقه در آستانه شکست قرار نگیرد.

حرکت سریع و دریبل ترابی در محوطه جریمه با ضربه زمینی و محکم این بازیکن از زاویه بسته همراه شد که حسینی با بستن مناسب زاویه و قراردادن بدن خود در مسیر توپ با پای جپ توپ را برگشت داد تا یک موقعیت فوق‌العاده برای پرسپولیس از دست برود.

تنها بازیکن چپ پای تخصصی استقلال در این مسابقه ابولفضل جلالی بود که در این مسابقه در گلزنی یا ارسال پاس گل موفق نبود و صرفا وظایف دفاعی خود را با کمک دیگر بازیکنان استقلال انجام داد، واکنشی که سیدحسین با پای جپ خود روی توپ ترابی نشان داد اهمیت بالایی در این مسابقه داشت و در بین تمام بازیکنان جپ پای حاضر در زمین این واکنش در روند و نتیجه مسابقه تاثیرگذار بود و او را می‌توان به عنوان بهترین بازیکن جپ پای زمین معرفی کرد!

ویدئو: 327321

حسینی در این مسابقه موفق شد دروازه خود را بسته نگه‌دارد و یازدهمین کلین شیت فصل خود را رقم بزند، تساوی بدون گل در دربی پایتخت او را به صدرجدول کلین شیت لیگ رساند.

دیگر خبرها

  • حیدری: زشت است استقلال ۹۰ دقیقه مقابل هوادار دفاع می‌کند/ صدای هواداران از سبک بازی نکونام درآمده است
  • عیدی ۳ امتیازی استقلال به هواداران/ اوسمار مچ عنایتی را خواباند
  • واکنش کوتاه ستاره استقلال به شکایت پرسپولیس
  • گزارش زنده/ هوادار صفر - استقلال یک
  • بدشانسی بزرگ پیکان/ ۲ ستاره محبوب مصدوم شدند
  • استقبال فوق‌العاده از نمایش 80 دقیقه‌ای اورونوف
  • شوک به پیکان؛ غیبت هافبک استقلالی مقابل پرسپولیس
  • عنوان بهترین گلزن سال در دسترس ستاره استقلال
  • خبر بد برای بایرن مونیخ و انگلیس؛ هری کین مصدوم شد! / عکس
  • سیدحسین بهترین چپ‌پای دربی پایتخت! (عکس)