Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@17:02:16 GMT

آمریکا با ملت ایران دشمنی دیرینه و تاریخی دارد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۷۹۴۳

سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ارومیه با اشاره به دشمنی تاریخی و دیرینه آمریکا با ملت ایران، اظهار داشت: ایالات متحده آمریکا تاکنون استراتژی براندازی جمهوری اسلامی ایران را در قالب سه رویکرد محوری دنبال کرده است.

وی گفت:‌ آمریکا از الگو شدن ملت ایران در محوریت قرار گرفتن به عنوان الگوی مقاومت در دنیا هراس دارد، بنابراین شکست دادن ملت ایران و براندازی جمهوری اسلامی را در قالب استراتژی ثابت خود دنبال می‌کند و فقط به اقتضا سیاست های دیگر گاهی وقت ها تاکتیک‌های خود را عوض کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهسواری اظهار داشت: هیچ وقت کشورمان در چنین شرایط حساس و پیچیده‌ای نبوده است، پیش‌تر می‌گفتیم که کشور در آستانه انتخابات در شرایط حساسی است اما اکنون شرایطی وجود دارد که باید موضوع پیچیدگی را هم به شرایط کشور افزود و از این رو باید به دقت متوجه حساسیت‌ها و پیچیدگی‌ها بود و از انقلاب اسلامی مراقبت و پاسداری کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود بنابراین باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: مفاهیم انقلاب مانند عطر گل‌های بهاری است و کسی نمی‌تواند در مقابل آن بایستد. بنابراین انقلاب ایران همین‌گونه در حال انتشار در جهان است. 

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: وقتی امام راحل فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر می‌کنیم، بسیاری‌ تصور می‌کردند قرار است ما لشکری به کشورهای دیگر بفرستیم، اما خیر این نبود.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در این رابطه که اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب بنشینید، آنها ۱۰ قدم پیش‌روی خواهند کرد، گفت: در ۴۵ سال گذشته، هر کشوری یک قدم عقب‌نشینی کرده، آمریکا ۱۰ قدم جلوتر آمده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان ادعاهای حقوق بشری دارند، ادامه داد: در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله‌ور شده‌اند، در صورتی که در مجامع حقوقی، نیروهای نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی را ندارد. بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده‌اند، در حالی که تنها درخواست دانشجویان توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه است، اما آنها به خوابگاه‌های دانشجویی شبانه حمله کردند و دانشجویان را با دستبند بردند؛ این است حقوق بشر آمریکایی؟!

خاتمی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ، گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در منطقه در حال نقش‌آفرینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • سندرز از تظاهرات دانشجویان آمریکا حمایت کرد
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند