Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@07:21:04 GMT

آغاز پیش‌ثبت‌نام اردوی جهادی نوروز

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۸۳۴۷

آغاز پیش‌ثبت‌نام اردوی جهادی نوروز

به گزارش ایکنا؛ قرارگاه جهادی امام رضا(ع) پیش‌ثبت‌نام اردوی جهادی نوروز برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم استان لرستان و کهگیلویه و بویراحمد در زمینه عمرانی، ‌فرهنگی، آموزشی و پزشکی را آغاز کرده است.
این اردوی جهادی از 22 اسفندماه امسال آغاز می‌شود و تا سوم فروردین 98 ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان به ثبت نام در این اردوی خدمات‌رسانی می‌توانند تا پایان بهمن‌ماه جاری از طریق نشانی الکترونیکی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

g_emamreza.ir، تماس با شماره 77680094 یا ارسال کلمه «ثبت نام» به سامانه پیامکی 100088000 اقدام کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا قرارگاه جهادی امام رضا اردوی جهادی لرستان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح «نه به تصادفات و تلفات جاده‌ای» در کردستان

طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر با شعار «نه به تصادفات و تلفات جاده‌ای» در کردستان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر با شعار «نه به تصادفات و تلفات جاده‌ای» از ظهر امروز در 35 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان کردستان آغاز و تا 17 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

اسماعیل زارعی‌کوشا در این مراسم با بیان اینکه بخشی از امنیت و سلامت سفرها با مهیا شدن شرایط برای مسافران امکان پذیر است، اظهار داشت: امیدواریم در تعطیلات امسال هیچ حادثه‌ای اتفاق نیفتد و آمار تصادفات همچنان روند کاهشی داشته باشد.

وی بر آمادگی کامل تمامی ارگان‌های خدمات‌رسان برای اجرای هرچه بهتر این طرح تأکید کرد و گفت: این طرح در راستای بهبود فرهنگ و رفتارهای ترافیکی رانندگی در جریان سفرهای نوروزی اجرایی می‌شود که ضمن توجیه رانندگان، در قالب میثاق نامه‌هایی نسبت به ایمنی سرنشینان و کودکان متعهد می‌شوند.

استاندار کردستان تصریح کرد: تأمین سفری سالم و ایمن برای همنوعان و فراهم آوردن شرایط مناسب برای کمک‌رسانی سریع و حفظ سلامتی مسافران در کاهش تصادفات جاده‌ای نقش به‌سزایی دارد. ارتقای آگاهی، تغییر نگرش شهروندان جهت کاهش رفتارهای پرخطر در قالب ایمنی و حفظ سلامت از دیگر اهداف این طرح بوده که امیدواریم رانندگان رعایت کنند.

سامانه 112 در خدمت مهمانان نوروزی

پیام جلالی نیز  از فعال بودن 35 پایگاه ثابت و سیار جاده‌ای در استان خبر داد و اظهار کرد: 175 نفر از امدادگران به‌صورت شبانه‌روزی تا پایان این طرح، آمادگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی را دارند.

وی با ذکر اینکه طرح ملی امداد و نجات نوروزی در قالب 14 پایگاه ثابت، 7 پایگاه موقت، 10 تیم پشتیبان، 4 تیم واکنش سریع و امداد هوایی اجرا و خدمات به هم‌وطنان ارائه می‌شود، افزود: همچنین یک فروند بالگرد در قالب امداد هوایی برای شرایط اضطراری آماده‌باش است که در صورت نیاز به مسافران خدمات ارائه می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: در این طرح 30 دستگاه آمبولانس، 9 دستگاه خودروی نجات، 10 دستگاه کمک‌دار، 10 موتورسیکلت و یک دستگاه آرگو جهت امدادرسانی و فعالیت در شرایط اضطراری در آماده‌باش هستند و نیروهای آموزش‌دیده و متخصص نیز خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در طول ایام تعطیلات پیش‌رو در جاده‌های استان حضور داشته و مهمانان و شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی با سامانه 112 هلال‌احمر تماس بگیرند. امسال تعداد پایگاه‌های ثابت جمعیت هلال احمر استان نیز از 10 پایگاه به 16 پایگاه ارتقاء یافت.

استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی

منصور مهرزاد نیز در حاشیه این مراسم از آغاز فعالیت پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی استان خبر داد و اظهار داشت: این پایگاه‌ها با هدف استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی و ارائه اطلاعات ضروری در خصوص اماکن اقامتی و خدماتی و جاذبه‌های گردشگری، در ورودی شهرهای استان راه‌اندازی شده است. 

وی افزود: در‌ این پایگاه‌ها، علاوه‌ بر راهنمایی مسافران نوروزی و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، زیست‌محیطی و اطلاع‌رسانی؛ مکان‌هایی به‌عنوان نمازخانه، فضای دوستدار کودک و انجام فوریت‌های پزشکی تعبیه شده تا در‌صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد. 

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان عنوان کرد: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهرهای مسافرپذیر راه‌اندازی شده و زمینه نشاط و آرامش مردم و مقدمات سفری ایمن را در این ایام فراهم خواهیم کرد. طرح‌ها و برنامه‌های نوروزی توسط اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر از 20 اسفندماه در استان آغاز شده و تا پایان 23 فروردین‌ماه‌ سال آینده ادامه دارد.

در حاشیه این مراسم جمعی از اعضای انجمن سندروم داون سنندج به صورت نمادین شاخه گل‌های را به اعضای جمعیت هلال احمر اهدا کردند.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی خراسان شمالی به دامداران مناطق کم برخوردار
  • آغاز طرح «نه به تصادفات و تلفات جاده‌ای» در کردستان
  • آمادگی 135 گروه جهادی برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروز
  • آمادگی ۱۳۵ گروه جهادی چهارمحال و بختیاری برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروز
  • آمادگی ۱۳۵ گروه جهادی برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروز
  • آمادگی ۱۳۵ گروه جهادی برای خدمت‌رسانی در تعطیلات نوروز
  • خدمت‌رسانی ۳۴ گروه جهادی در ایام نوروز در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز خدمات‌دهی به مسافران نوروزی
  • ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ۷۰۰ نفر در اردوی جهادی طرح سنجش سلامت مهرورزی
  • آغاز ثبت نام اردوی جهادی دانشجویان خراسان شمالی