Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@16:04:14 GMT

رضا خندان به 6 سال زندان محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۸۶۲۱

رضا خندان همسر نسرین ستوده و فرهاد میثمی پزشک و فعال مدنی، از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب به 6 سال حبس محکوم شدند.

به گزارش صدای ایران، محمد مقیمی وکیل مدافع خندان و میثمی عصر سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این خبر گفت: امروز -سه شنبه دوم بهمن 97 - حکم شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران در خصوص اتهامات موکلانم ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این وکیل دادگستری افزود: هر یک از موکلانم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور به پنج سال حبس و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یکسال حبس محکوم شدند. 
وی اضافه کرد: دادگاه همچنین موکلانم را به مدت دو سال از عضویت در احزاب و گروهها سیاسی و اجتماعی، فعالیت در فضای مجازی، رسانه‌ها، مطبوعات و خروج از کشور محروم کرده است. 
مقیمی ادامه داد: البته رأی صادره قطعی نیست و در دادگاه تجدیدنظر قابل اعتراض است که امیدوارم این حکم در دادگاه تجدیدنظر نقض شود.
رضا خندان 13 شهریور امسال در منزلش و فرهاد میثمی نهم مرداد در محل کارش دستگیر شدند. 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رضا خندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سید مهدی محمدی اظهار کرد: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل حمل کود شیمیایی به قصد خروج از کشور در پایانه مرزی مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
وی افزود: شعبه اول بدوی شهرستان مهران به پرونده قاچاق ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.
محمدی ادامه داد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • ارمنستان حمله به غیرنظامیان نوار غزه را محکوم کرد
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • ویدیو/ ندانستن «چت جی‌پی‌تی» را به دادگاه کشاند