Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه جنوب گفت: مردی که از یکی از تعاونی های ترمینال جنوب گوشی سرقت کرده بود با تلاش های پلیسی بازداشت شد.به گزارش بلاغ،سرهنگ حسن سندگل رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه جنوب در تشریح این خبر گفت: ساعت ۲۳:۳۰ روز ۲۷ دی ماه بود که ماموران گشت در جریان یک فقره سرقت گوشی از یکی از تعاونی های پایانه مسافربری جنوب قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سریعا تحقیقات در این رابطه کلید خورد و با به دست آمدن تصاویر دوربین های مداربسته، مشخص شد مردی میانسال از روبروی این پایانه رد شده و وقتی متوجه می شود کسی داخل حضور ندارد با رد شدن از قسمت هلالی گیشه و خزیدن به داخل تعاونی، گوشی یکی از کان این پایانه را به ارزش سه میلیون تومان بر می دارد و دوباره از همان محل که آمده خارج و متواری می شود.

وی افزود: با به دست آمدن تصویر متهم که دوربین های مداربسته ضبط کرده بودند، تصاویر سارق در اختیار ماموران گشت پلیس قرار گرفت و کان دیگر پایانه نیز در جریان موضوع قرار گرفتند.

رئیس کلانتری پایانه جنوب ادامه داد: در ادامه تحقیقات، در تاریخ ۳۰ دی ماه و دقیقا در همان ساعت شب، ماموران پلیس به متهم برخورد کردند و با دیدن او خیلی سریع به او ایست دادند که وی متواری شد و ماموران نیز اقدام به زمینگیر کردن و دستگیری او کردند.

پیشنهاد امروز

با ۵۵٪ تخفیف در غرب تهران چلوکباب بخورید!!

وی در انتها گفت: با انتقال متهم، او به سرقت با انگیزه مالی اعتراف کرد و گفت پول لازم بودم و برای همین تصمیم به سرقت گوشی کان پایانه جنوب گرفتم و آن شب با توجه به اینکه کسی متوجه من نبود از موقعیت به دست آمده استفاده کردم و این اولین بارم بود که چنین کاری را می کردم.

متهم برای ادامه تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزییات امدادرسانی در استان‌های سیل زده کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر گفت: امدادرسانی در ۳ شهرستان سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد و ۲۷۵ سورتی پرواز برای امدادرسانی به روستاهایی که مسیر ارتباطی آنها قطع شده، ادامه دارد.

وی افزود: در سیل و آب‌گرفتگی استان‌های یزد و اصفهان هم از شب گذشته، خدمات امدادی لازم، ارائه شده است.

کد خبر 6088068

دیگر خبرها

  • جزییات تازه حکم توماج صالحی؛ تخفیف اعدام، حبس طویل‌المدت است
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی ؛ احتمال تبدیل به حبس طول المدت
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • آخرین جزییات امدادرسانی در استان‌های سیل زده کشور
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم