Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@12:41:58 GMT

حضور تاجر مهمات در فدراسیون تیراندازی!

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۸۸۳۹

فدراسیون تیراندازی در حال مذاکره با یک تاجر برای وارد کردن فشنگ است.

به گزارش ایسنا، فدراسیون تیراندازی در حالی که دیگر امیدش برای حضور در اردوی هانوفر و خرید مهمات در آنجا کم رنگ شده، اقدام به دعوت از یک تاجر کرده است.

امروز صبح دبیر فدراسیون تیراندازی با یک تاجر جلسه داشت و قرار است این جلسه فردا نیز تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازرگان به فدراسیون تیراندازی قول وارد کردن مهمات داده تا آن‌ها بتوانند در صورت نرفتن به اردوی هانوفر آلمان فشنگ مورد نیاز تیراندازان را برای مسابقات جام جهانی دهلی نو که برای کسب سهمیه المپیک است را فراهم کنند.

دبیر فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که در صورت نرفتن به اردوی هانوفر چگونه می‌خواهید برای تیراندازان فشنگ تهیه کنید گفت: امروز صبح با یک تاجر و واردکننده فشنگ جلسه داشتیم. داریم صحبت می‌کنیم تا ان شاءالله برای تامین فشنگ به گشایشی برسیم.

او در پاسخ به این سوال که پس چرا تاکنون برای خرید فشنگ از تاجر کمک نگرفته بودید گفت: تا الانم باید اینکار را می‌کردیم، اما این تاجر به ما قول امیدوارانه‌ای داده است. بقیه می‌گفتند اول یک میلیارد بدهید تا برای شما فشنگ بیاوریم. در سنوات قبل هم که پول داده بودند، پول آن‌ها را خوردند. با این بازرگان وارد بحث می‌شویم، امروز اولین جلسه ما بود. خواهش کردم فردا هم ایشان بیاید تا به تامین مهمات برسیم. دغدغه ما واقعا تامین مهمات است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تیراندازی تیم ملی تیراندازی فدراسیون تیراندازی فشنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از گمانه‌زنی‌های فراوان در مورد اینکه ممکن است در انتخاب روچا به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا مشکلاتی به وجود بیاید اما درنهایت روز جمعه این اتفاق بدون مشکل خاصی رخ داد.

روز جمعه از ساعت ۹:۱۵ به وقت محلی، کمیسیون انتخابات برای مشخص شدن رئیس فدراسیون تشکیل جلسه داد و نتیجه نهایی آن چیزی نبود جز انتخاب پدرو روچا، تنها نامزد انتخاب فدراسیون، به‌عنوان رئیس.

روچا در حال حاضر به عنوان بخشی از یک پرونده فساد مربوط به فدراسیون تحت بازجویی قرار دارد. در روزهای اخیر اعلام شده بود که این پرونده ممکن است بر روی انتخاب او به‌عنوان رئیس فدراسیون تاثیر بگذارد اما در جلسه امروز این شبهات رد شد.

روچا جانشین لوئیس روبیالس است، رئیس سابق بدنام فدراسیون که پس از حواشی به وجود آمده با جنیفر هرموسو و سپس فساد مالی از این سمت برکنار شد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا آمده است:«پدرو روچا امروز پس از دریافت حمایت اکثریت اعضای مجمع این نهاد حاکم بر فوتبال اسپانیا، به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.»

دیروز هم شورای ملی ورزش اسپانیا در جلسه‌ای گرد هم آمدند، آنها تصمیم به ایجاد کمیته‌ای برای نظارت بر فدراسیون گرفتند و در مهم‌ترین تصمیم، روچا را تعلیق نکردند تا این مرد ۶۹ ساله امروز به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون