Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بعیدی نژاد با انتشار توییتی از اقدام ضد حقوق بشری دولت انگلیس علیه یک شهروند ایرانی که نیاز به عمل جراحی پا در یکی از بیمارستان‌های این کشور دارد گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان،سفیر ایران در لندن با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر از اقدام ضد حقوق بشری دولت ترزا می پرده برداشت و نوشت: خانم سهیلا اسماعیلی به جراحی فوری پا و تعویض پروتز نیاز دارد و چون پروتز اینجا جایگذاری شده باید در همین انگلیس عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت بغرنج این خانم ایرانی در تشریح شرایط این بیمار تصریح کرد:خانم اسماعیلی یکسال است توانایی کار و راه رفتن نداشته و با درد شدید منتظر ویزا میباشند.

بعیدی نژاد به تخصیص ارز برای جراحی اشاره کرده و عنوان می‌کند:بیمارستانی در انگلیس تاریخ جراحی را تعیین کرده است.

‏این شرایط در حالی اتفاق افتاده است که به گفته سفیر ایران در لندن درخواست چهارم بیمار ایرانی برای دریافت ویزای انگلیس هم رد شده است.

بنابراین گزارش تضمین های اخیر سفارت ایران هم برای حضور وی در انگلیس و انجام عمل جراحی موثر واقع نگردیده است.

بعیدی نژاد در پایان توییت خود ضمن اشاره به وضعیت اضطراری بیمار ایرانی گفت: از جرمی هانت وزیر خارجه و جاوید وزیر کشور انگلیس انتظار می‌رود مداخله نموده و بدلایل انسانی دستور صدور ویزا را صادر نمایند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بعیدی نژاد انگلیس دولت انگلیس حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد

مقامات پلیس لندن اعلام کردند مردی در شمال شرق این کلانشهر با قمه به تعدادی از افراد حمله کرده و چند تن در این حادثه زخمی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، فرد مهاجم چند افسر پلیس را نیز مورد حمله قرار داده است.

به گفته مقامات پلیس، مردی که گفته می‌شود چاقویی بزرگ شبیه به قمه حمل می‌کرده، با یک وسیله نقلیه به خانه‌ای برخورد و سپس تعدادی از مردم را زخمی کرد.

این مرد ۳۶ ساله پیش از اینکه در نهایت دستگیر شود به سمت مردم و دو افسر پلیس حمله کرده است. تاکنون شمار دقیق مصدومان این حادثه گزارش نشده است.

اکیپ های آتش نشانی و امدادی و همچنین تعدادی آمبولانس نیز به محل حادثه اعزام شدند.

تاکنون گزارشی در مورد وضعیت جسمانی مصدومان نیز منتشر نشده است. مقامات پلیس اظهار کردند به نظر نمی‌رسد این حادثه تروریستی باشد.

به گزارش اسکای نیوز، چند خیابان در پی وقوع این حادثه بسته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • غریب آبادی: وضعیت حقوق بشر به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا