Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، کوروش پرویزیان با بیان اینکه پرداخت الکترونیک، بدون شک یکی از مهمترین مسائل آینده حوزه بانکداری در دنیا است، گفت: در ایران نیز اگر بخواهیم  از پیشرفت‌های روز دنیا در صنعت بانکداری عقب نباشیم، باید مدل‌های درآمدی و اقتصادی مناسب را برای تأمین سرمایه لازم، جهت حفظ کیفیت و ارتقای سطح خدمات تدوین و اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیردولتی افزود: مهم‌ترین هدفی که باید در ارائه هر خدمت جدیدی مدنظر قرار داد، کاهش هزینه و ساده‌سازی عملیات است؛ به این معنا که مردم باید در حوزه خدمات پرداخت و بانک، خدمات را آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر دریافت کنند؛ اما نکته مهم این است که کاهش هزینه‌ها نباید با صفر کردن هزینه، یکسان قلمداد شود؛ چراکه منطق اقتصاد و مصرف بارهاثابت کرده، کالا و خدمت رایگان قطعاً دچار اسراف و هدر رفت خواهد شد.

وی تصریح کرد: شکی نیست که هزینه‌های مربوط به عملیات و فرآیندهایی که مردم در فعالیت‌های روزانه خود درگیر آن هستند، با ابزارها و روش‌های بانکداری و پرداخت الکترونیک به‌شدت کاهش پیداکرده است؛ ضمن اینکه بسیار ساده‌تر و سریع‌تر هم شده و این منافع و فواید شامل حال طیف‌ها و کاربران متنوع و مختلفی است.

وی گفت: میزان استفاده مشتریان شبکه بانکی اعم از اصناف، فعالان اقتصادی، نهادها و عموم مردم از ابزارها و خدمات شبکه پرداخت به شدت افزایش پیداکرده و بنا بر آمار رسمی، تعداد تراکنش‌های این شبکه در روز به مرز ۶۰ میلیون هم رسیده است.

پرویزیان ادامه داد: اگر اغلب جمعیت ایران را کاربران این شبکه بدانیم که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم از این خدمات بهره می‌برند بنابراین باید هر کدام از این کاربران، باید به‌ قدر انتفاعی که می‌برند در تأمین هزینه‌ها نیز مشارکت داشته باشند. این قاعده البته شامل حال دولت و نظام بانکی نیز می‌شود؛ چراکه به طور قطع با گسترش ابزارهای پرداخت الکترونیک، هزینه‌های چاپ و نشر اسکناس و البته امحاء آن نیز کاهش پیداکرده است.

پرویزیان با اشاره به‌رایگان بودن این خدمات در اوایل ورود آن به جامعه گفت: معمولاً در دوران ابتدایی ورود فنّاوری به جامعه و عرضه محصول، هزینه‌های زیادی اعم از هزینه‌های زیرساختی، هزینه فروش محصولات، خدمات و کارمزدهایی که در این حوزه وجود دارد به متقاضیان فناوری تحمیل می‌شود؛ اما پس از گذر زمان و با افزایش استفاده‌کنندگان انتظار می‌رودهزینه‌ها کاهش پیدا کند. زمانی که تلفن همراه به کشور ما آمد، قیمت آن فوق‌العاده بالابود و در سبد هزینه‌های خانوار به‌ سختی جا می‌گرفت ولی زمانی که رقیب پیدا شد و زیرساخت جایگزین به وجود آمد، این هزینه‌ها کاهش پیدا کرد و مردم توانستند با رقم بسیار پایین‌تری به این فناوری دسترسی پیدا کنند.

وی اظهار داشت: همه ما زمانی را به خاطر داریم  که مردم در صف می‌ایستادند و سیم‌کارت، باقیمت ۵۰۰ هزار تومان پیش‌خرید می‌کردند تا بتوانند چند ماه بعد خط خود را دریافت کنند؛ اما اکنون به‌سرعت و در عرض چند ساعت و با پرداخت حداکثر ۵۰ هزار تومان هرکسی می‌تواند به سیم‌کارت دسترسی داشته باشد.

پارسیان ادامه داد: دستگاه‌های پرداخت الکترونیک باید بتوانند در استراتژی‌های راهبری خود، کاهش هزینه و ساده‌سازی بیشتر را برای خواسته‌های مردم در نظر بگیرند؛ ولی این اهداف با تعریف یک مدل درآمد- هزینه منطقی و اقتصادی قابل تحقق است و به همین خاطر هم پیشنهاد مهم بانک‌ها، اصلاح نظام کارمزدی در این حوزه است.

وی تصریح کرد: شبکه بانکی کشور طی نیمه نخست امسال حدود ۱۶۰۰ میلیارد تومان فقط بابت کارمزد تراکنش‌های خرید، پرداخت کرده است و این هزینه فشار زیادی به بانک‌ها وارد می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: نظام بانکی تراکنش بانکی بانک مرکزی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج

لباسشویی دستگاه جدا نشدنی در منزل است و یک روز خراب شدن آن می تواند زمان و هزینه زیادی را برای افراد بتراشد. تصور کنید برای تعمیر لباسشویی مجبور باشید که آن را جابه‌جا کنید و به یک مرکز تعمیر لباسشویی ببرید. علاوه بر زمان و هزینه ای که برای جابه‌جایی لباسشویی از شما گرفته می شود، ممکن است در طول جابه‌جایی لباسشویی نیز به جایی برخورد کند و خرابی بزرگتری را به بار آورد. چه نیازی به جابه‌جایی دارید وقتی می توانید از خدمات تعمیر لباسشویی در محل بهره مند شوید.

امروزه مجموعه های مختلفی در سراسر تهران و کرج در زمینه تعمیر لباسشویی مشغول به فعالیت است که هریک خدمات خود را به نحوی ارائه می دهد. متاسفانه در این حوزه افراد غیر منصف نیز وجود دارد که مهارت مورد نیاز را ندارند و حتی در ازای تعمیر و یا سرویس ماشین لباسشویی شما هزینه های گزافی نیز دریافت می کنند. انتخاب این نمایندگی ها می تواند مشکلات بزرگتری را نیز ایجاد کند. در این بخش می خواهیم یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر ماشین لباسشویی را به شما معرفی کنیم که پس از تعمیر از آن ها گارانتی دریافت می کنید.

ویژگی های نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی

شما می توانید به آتا سرویس به دید یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر لباسشویی در تهران نگاه کنید. آتا سرویس مرکز تعمیر لباسشویی در تمام روز های سال حتی ایام تعطیل نیز در خدمت شما عزیزان است. اصل اول در نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی صداقت است و این اصل را سرلوحه ی فعالیت خود قرار داده است. از مهمترین خدمات مجموعه آتا سرویس لوازم خانگی می توان به مورد های زیر اشاره کرد:

تعمیر دوره ای ماشین لباسشویی عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی تعمیر ماشین لباسشویی در منزل ارائه ی مشاوره ی رایگان به منظور استفاده ی صحیح ارائه دادن راه جهت بیشتر شدن طول عمر دستگاه لباسشویی ارائه دادن خدمات تعمیر لباسشویی در اسرع وقت تعمیر لباسشویی برند های خارجی و ایرانی نصب کردن انواع لباسشویی انجام تعمیرات برای برندهای مختلف لباسشویی تعمیرگاه مجاز لباسشویی در تهران

آتا سرویس یکی از نمایندگی های اصلی تعمیر و سرویس انواع برندهای لباسشویی در تهران است که با سابقه ای درخشان در تهران و کرج فعالیت خود را آغاز کرده است. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و یا اعزام تعمیرکار به محل با شماره 09196363454 تماس بگیرید و با تکنسین ها آتا سرویس در ارتباط باشید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در آتا سرویس

تعرفه ی تعمیر لباسشویی چقدر است؟ یکی از رایج ترین پرسش هایی که مشتریان از ما میپرسند تعرفه ی تعمیر ماشین لباسشویی است. در جواب این پرسش می بایست گفت که قیمت تعمیر لوازم خانگی همانند ماشین لباسشویی، به نوع و شدت خرابی و معیارهای مختلف دیگری وابسته است. به همین علت نمی توان یک قیمت مشخص را جهت تعمیر در نظر گرفت. تکنسین های آتا سرویس پیش از انجام دادن هر کاری می توانند برآورد مشخصی از اجرت تعمیرات را در اختیار شما قرار بدهند و اگر بودجه ی مورد نیاز را در اختیار داشته باشید، تعمیر ماشین لباسشویی را در اولویت قرار بدهید. در کل هزینه ی تعمیرات لباسشویی، هزینه سرسام آوری محسوب نمی شود، مگر این که قطعه ای کاربرد خود را از دست داده باشد و تکنسین مجبور به خریدن قطعه ی اصلی باشد.

تعداد زیادی از مشتریان به علت هزینه ی تعمیر ماشین لباسشویی، در اغلب مواقع خرابی های جزئی را نادیده می گیرند. اما به این نکته توجه نمی کنند که همین خرابی های کوچک می تواند در آینده به یک مشکل فنی بزرگ تبدیل بشود. در این زمان باید هزینه ی زیادی را جهت تعمیر تخصصی لباسشویی پرداخت کنید. امروزه قیمت خرید لباسشویی به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و انجام تعمیرات لباسشویی مقرون به صرفه تر است.

آتا سرویس چه برندهایی را تعمیر می کند؟

نمایندگی مجاز لباسشویی در منزل تمامی خدمات مورد نیاز شما را برای تعمیر لباسشویی ارائه می دهد تا در حد امکان بتوانید به راحتی و بدون هیچ دردسری با تکیه بر دانش فنی تکنسین های آتا سرویس مشکل را حل کنید. تعمیر لباسشویی در محل مزایای زیادی دارد که مهم ترین مزیت آن این است که نیازی به انتقال لباسشویی ندارید. همچنین شما از این مجموعه گارانتی سه ماهه دریافت می کنید تا در صورتی که مجددا به همان مشکل برخوردید بدون هزینه مشکل حل شود. برخی از برندهایی که توسط آتا سرویس تعمیر می شود به شرح زیر است:

تعمیر لباسشویی بوش تعمیر لباسشویی ال جی تعمیر لباسشویی بکو تعمیر لباسشویی سامسونگ تعمیر لباسشویی اسنوا تعمیر لباسشویی کنوود تعمیر لباسشویی آاگ

برای تعمیر یا دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره 09196363454 تماس بگیرید.

منبع: آتا سرویس

کد خبر 848090

دیگر خبرها

  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • کاهش هزینه حفاظت پارک کبودوال از ۱۳۰ به ۳۲ میلیارد تومان