Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@05:10:13 GMT

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شمال غزه

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۹۳۷۱

ساعت24- رسانه‌های فلسطینی از حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه خبر دادند.

 هواپیماهای بدون سرنشین رژیم اشغالگر قدس به مناطق در شمال نوار غزه حمله کردند.

مرکز رسانه‌ای فلسطین شامگاه سه‌شنبه گزارش داد که پهپادهای رژیم صهیونیستی با پرواز بر فراز آسمان غزه، دو موشک به سمت یک مقر متعلق گروه‌های مقاومت در «بیت‌لاهیا» شمال غزه شلیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز رسانه‌ای مذکور می‌گوید پهپادهای رژیم صهیونیستی، مقر متعلق به گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را با بیش از چهار موشک در عسقلان هدف قرار داده است.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب الله

حمله هوایی رژیم اسرائیل به شهرکی در جنوب لبنان منجر به شهادت دستکم سه نفر شد و این رژیم از بیم واکنش حزب الله به این حمله، برخی از شهرک‌های اشغالی را تخلیه کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌ به دنبال حمله هوایی رژیم اسرائیل به شهرک «میس الجبل» واقع در جنوب لبنان و شهید و زخمی شدن شماری از لبنانی‌ها، رژیم اسرائیل از بیم واکنش حزب الله به این حمله، شهرک‌های مرزی را تخلیه کرده است.

خبرگزاری لبنان گزارش داد که حداقل سه تن از شهروندان غیرنظامی این کشور در حمله هوایی رژیم اسرایئل به محله «الجعافره» در شهرک «میس الجبل» واقع در جنوب لبنان به شهادت رسیده و 5 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

.

 

 سازمان دفاع مدنی لبنان در خبر اولیه اعلام کرده بود که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهر میس الجبل در جنوب لبنان دو غیرنظامی شهید و 3 نفر دیگر زخمی شدند. احتمال می‌رود شمار شهدا و مجروحان این حمله بیشتر نیز شود.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالیروز 205 طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب الله
  • جنگ علیه غزه وارد هشتمین ماه خود شد
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه