Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@07:31:15 GMT

حوادث جـــهان

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۹۵۷۸

حوادث جـــهان

حمله کارگر عصبانی به ساختمان هتل کارگر ساختمانی به‌دلیل پرداخت نشدن بموقع حقوقش با بولدوزر ساختمان هتل را تخریب کرد. آرزو کیهان مترجم         به‌گزارش دیلی میل، تصاویر منتشر شده از این خرابکاری نشان می‌دهد که کارگر عصبانی برای اینکه حقوق 600 پوندی‌اش را پرداخت نکردند حاضر به ادامه همکاری نشده و حتی ساختمان را نیز تخریب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختمان بخشی از یک هتل در حال ساخت در لیورپول بوده که با بولدوزر تخریب شده است.  گزارش‌های پلیس محلی نشان می‌دهد که در این حادثه یک نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شده است.   پورشه سواری  در ارتفاعات آلپ   تحویل پورشه چند صد هزار پوندی به صاحبش در کوه‌های آلپ سوئیس خبرساز شد. به‌گزارش میرر، صاحب این پورشه از شرکت خواسته بود تا خودرو را در مرکز تفریحی آلپ سوئیس به وی تحویل دهند. شرکت حمل‌و‌نقل نیز برای رساندن این خودرو به‌دست صاحبش در ازای دریافت چند هزار پوند از یک هلی کوپتر استفاده و خودرو را سالم به مقصد منتقل کرده است.    کشف آرامگاه زوج باستانی در مصر   باستان شناسان مصری آرامگاه زوج مشهور باستانی را در نزدیکی اسکندریه مصر پیدا کردند. به‌گزارش ساینس، «دکتر زهی هاواس» می‌گوید: این زوج معروف همان آنتونی سردار بزرگ رومی و کلئوپاترا ملکه مصر هستند که عشقشان تاریخی و افسانه‌ای بوده است.  به‌گفته محققان این زوج در یک آرامگاه و در کنار همدیگر به خاک سپرده شده‌اند. گفتنی است در جنگ بین دو سردار رومی آنتونی شکست می‌خورد و خودکشی می‌کند. کلئوپاترا هم پس از مرگ دلداده خود برای اینکه او را در رکاب قیصر اکتاویوس به اسارت نبرند، دست به خودکشی می‌زند.     پرواز یوفو بر فراز آتشفشان مکزیک   پرواز یک یوفو بر فراز آتشفشان مکزیک باعث شگفتی ساکنان منطقه شد. به‌ گزارش وایرد، شیء ناشناس روز دوشنبه در ارتفاع 5426 متری آتشفشان دیده شده است. تصاویر گرفته شده توسط دوربین‌های مستقر نظارتی بر فعالیت‌های آتشفشانی ضبط شده است. گزارش‌های موجود نشان می‌دهد که ظرف 5 سال گذشته بارها یوفوهای ناشناسی بر فراز آتشفشان دیده شده است که توضیح منطقی برای آن وجود ندارد.   انفجار دو کشتی باری در تنگه کرچ   انتقال سوخت از یک کشتی حامل گاز به‌ کشتی دیگر در دریای سیاه منجر به انفجار و مرگ 11 نفر شد. به‌گفته مقام‌ها، حداقل ۱۱ نفر در آتش‌سوزی این دو کشتی باری که با پرچم تانزانیا در نزدیکی تنگه کرچ در دریای سیاه حرکت می‌کردند کشته شده‌اند. یکی از دو کشتی تانکر حامل گاز بود. کشتی‌ها در حال حرکت در آب‌های «بی طرف» در دریای سیاه بودند که حادثه اتفاق افتاد. بنابر گزارش‌های موجود آتش‌سوزی ناشی از یک انفجار بود که کشتی دیگر را هم به آتش کشید. نام این کشتی‌ها «کاندی» با ۱۷ خدمه اهل ترکیه و هند و «مایسترو» با ۱۴ ملوان اعلام شده است. الکسی کراوچنکو، سخنگوی سازمان دریانوردی روسیه گفت: آتش‌سوزی زمانی شروع شد که یک کشتی درحال انتقال سوخت به کشتی دیگر بود. کراوچنکو به خبرگزاری فرانسه گفت: امدادگران سه نفر دیگر را درحال غرق شدن در آب دیده‌اند که نتوانستند نجاتشان دهند. این سازمان پیشتر گفته که «ناخدای هیچ یک از دو کشتی پیامی» ارسال نکرده بود. تنگه کرچ از کانون‌های تنش میان روسیه و اوکراین است.   تولید  کفش چمنی   شرکت نایک در حرکتی جالب کفش‌های گلفی را طراحی کرده که پوششی از چمن دارد. به‌گزارش گوود نیوز، این کفش پوشیده از چمن مصنوعی است که گلف بازان می‌توانند از آن استفاده کنند. به‌نظر می‌رسد طراحی کفش با توجه به سازگاری با محیط زیست طراحی شده است.  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور

دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.

 یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

در حال حاضر ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم ایران انتخاب نشده و تعیین تکلیف این وزن به وضعیت مصدومیت یزدانی و تصمیم نهایی کادر فنی برای برگزاری مسابقه انتخابی دارد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش ناباورانه حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!