Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@02:45:56 GMT

امیدواری یوونتوس به فروش اسپینوزولا

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۹۸۱۰

امیدواری یوونتوس به فروش اسپینوزولا

خبرگزاری میزان- باشگاه یوونتوس امیدوار است تا به زودی یکی از بازیکنان تیمش را به فروش برساند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، یکی از رسانه‌های ایتالیایی ادعا کرده باشگاه یوونتوس در حال آماده‌سازی پیشنهادی برای جذب متئو دارمیان است، ولی در این بین بانوی‌پیر قصد دارد یکی از بازیکنانش را بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یووه امیدوار است با فروش لئوناردو اسپینوزولا به تیم بولونیا یک جای خالی در تیمش باز کند تا دارمیان را از منچستریونایتد خریداری کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر یوونتوس بولونیا منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در دو جام حذفی و لیگ برتر باید به مصاف حریفان خود برود. سرخ‌ها در اولین بازی خود روز ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی باید در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی آلومینیوم قرار گیرد.

شاگردان اوسمار، پس از جام حذفی باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف سپاهان بروند. علیرضا بیرانوند که پس از بازگشت از اردوی تیم ملی به دلیل شکستگی دست در دیدارهای اخیر سرخ‌ها غایب بوده است، روز یکشنبه دو اردیبهشت گچ دست خود را باز کرد و در تمرینات سرخ‌ها حضور یافت.

اوسمار ویه‌را در خصوص حضور بیرانوند در مصاف با آلومینیوم تصریح کرد: بعید است که بیرانوند بتواند در بازی با آلومینیوم به میدان برود، او نیاز به فیزیوتراپی دارد و امیدوارم که در دیدار با سپاهان بتواند به چهارچوب دروازه پرسپولیس بازگردد.

کد خبر 6085961

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • معرفی پرفروش ترین داروها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان