Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیمور غیاثی، مسئول تیم ملی دوومیدانی، درباره وضعیت تیم ملی دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: برای تقویت تیم ملی کشورمان 4 اردو برگزار می‌شود. فعلا هم تیم در اردوی دوم قرار دارد. امیدواریم در مسابقات قهرمانی آسیا، که 5 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، به نتایج خوبی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم اکنون در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. 

وی ادامه داد: تیم ملی فقط به خاطر دو ورزشکار با حاشیه مواجه است. سپیده توکلی می‌خواهد شرایط را به سمت خود ببرد و این امر به تیم ملی کشورمان آسیب بسیاری رسانده است. در سه سال گذشته مربی توکلی، آقای ربانی بود اما اکنون از تیم ملی می‌خواهد که همسرش ایمان روغنی مربی وی شود. آقای روغنی اصلا تخصص ماده سپیده توکلی را ندارد که بخواهد به وی آموزش بدهد. در یکی، دو مسابقه قبلی هم توکلی نتوانست به نتایج خوبی برسد. 

غیاثی با اشاره به اینکه روغنی از نظر سازمان تیم ملی دوومیدانی صلاحیت مربیگری برای سپیده توکلی را ندارد، افزود: نمی‌توانیم فردی که تخصصی در ماده مورد نظر ندارد را به عنوان مربی معرفی کنیم. اگر هم خانم توکلی جایی اعلام کردند که مربی وی در گذشته روغنی بود کاملا تکذیب می‌کنم و اینطور نیست. توکلی به دنبال منافع خود است یک بار در دوومیدانی اعتماد کردیم و برای لیلا رجبی همسرش را مربی اعلام کردیم که آن مشکلات پیش آمد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حدادی از فدراسیون امکانات می خواهد اما فراهم کردن امکانات هم هزینه دارد، بیان کرد: مربی که حدادی می‌خواهد نیاز به هزینه دارد. هتل و امکانات مناسب برای در اختیار گذاشتن مربی مورد نظر حدادی نیاز به هزینه دارد که فدراسیون دوومیدانی نمی‌تواند پرداخت کند. دست فدراسیون خالی است و نمی‌تواند برای یک ورزشکار مبلغ سنگینی پرداخت کند. 

غیاثی در پایان گفت: انتظار داریم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان شرایطی ایجاد کنند تا فدراسیون با کمک این ارگان بتواند انتظارات حدادی را برآورده کند. این ورزشکار شانس بسیاری برای رسیدن به مدال المپیک 2020 دارد. فدراسیون دوومیدانی باید به سایر ماده‌های ورزشی این رشته هم بپردازد و واقعا به تنهایی نمی‌تواند انتظارات حدادی را برآورده کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی دوومیدانی مسابقات قهرمانی آسیا مشکلات وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌کناری: در استانم غریبم؛ کاری کردند خودم نیایم

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد که بعد از المپیک توکیو، نه تنها در بحث ملی که در استانش نیز با او برخورد خوبی نشده و دعوت به مسابقات کشوری هم به گونه‌ای بوده که خودش نیاید. - اخبار ورزشی -

عباس حاج‌کناری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قطع همکاری‌اش با فدراسیون کشتی تاجیکستان اظهار داشت: همانطور که قبلا گفته بودم، در زمینه ادامه همکاری با تاجیک‌ها، از سوی محل کارم با من همکاری نشد و هرچقدر تلاش کردم که ادامه کارم همچنان با مرخصی بدون حقوق باشد، اما چون قراردادی هستم، مورد پذیرش قرار نگرفت و وقتی شرایط را سنجیدم دیدم بهتر است برگردم.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون تاجیکستان خواستار ادامه همکاری بود، تاکید کرد: از فدراسیون کشتی هم خواستم برایم نامه بزند، اما نامه به هرشکل طوری نبود که کارم انجام شود، آنها می‌خواستند در مسابقات کسب سهمیه با هم همکاری کنیم، اما هر چقدر تلاش کردم، کاری از پیش نرفت و درنهایت هم رئیس فدراسیون تماس گرفت که مشکل‌تان حل نشد که گفتم این امکان فعلا برایم میسر نیست.

عضو کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در بازی‌های المپیک توکیو تصریح کرد: من اهل گروه و باندی نیستم و قواعد این بازی‌ها را نمی‌دانم، به همین دلیل هم از هیچ سمتی حمایت نمی‌شوم، اما کشتی کار من است، از روزی هم که برگشتم دوباره کار مربیگری را اینجا آغاز کردم، هر کجا باشم کار کشتی می‌کنم. یکی دو پیشنهاد خارجی به من داده شده، ولی همین داستان تکرار می‌شود.

وی تصریح کرد: من از کسی هم گله نمی‌کنم، حتی از رفقای خودم. فقط یک چیزی ناراحتم می‌کند، از همان زمان که به المپیک توکیو رفتیم، نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داد، که بعد از آن با من اینگونه برخورد کردند. صرفا بحث تیم ملی را مطرح نمی‌کنم، در استان خودم هم با من کاری ندارند. از همان روز اول حرکت‌هایی اینجا انجام می‌شد که ناراحت کننده بود. می‌خواستند برای مسابقات کشوری لیست مربیان استان را بنویسند، اسم من که عضو سابق کادرفنی تیم ملی بودم، پایین‌تر از مربیانی قرار گرفت که سابقه خاصی نداشتند. بعد هم بدون اینکه با من صحبتی کنند، نظرم را بپرسند، یا لااقل بگویند می‌خواهند اسمم را در این لیست قرار دهند، این کار انجام شد و این حس را به من دادند که صرفا خواستند طوری عمل کنند که من خودم نیایم. هیچ تماسی اصلا با من نگرفتند.

حاج‌کناری افزود: من در رابطه با برخوردی که با من شد، با یکی از پیشکسوتان کشتی هم صحبت کردم، او هم نظر من را تایید کرد. برخورد آنها به گونه‌ای بود که اسم من را رد کنند و بعد بگویند عباس خودش نیامد! اینکه بعدا در مصاحبه‌ای از مراد محمدی مدیرفنی کشتی استان دیدم عنوان کرده کمیل قاسمی سرمربی بزرگسالان است و برای رده‌های دیگر هم بعید است که حاج‌کناری مسئولیتی قبول کند هم اصلا از من هیچ سوالی نشده، اصلا به من نگفتند تو می‌خواهی باشی یا نه، من در شهر خودم هم غریبه‌ام. مثل همان وقتی که قهرمان دنیا شدم و بعد هزاران مشکل برایم ایجاد شد و من غرق در مسائل ناخواسته شدم، احساس قربانی شدن داشتم. شما ببینید بعد از عباس حاج‌کناری فریدونکنار یک مدال جهانی دیگر نگرفته، باوجودی که بچه‌ها اینجا استعداد زیادی دارند.

وی گفت: اینجا هم وقتی برگشتم، به زحمت توانستم یک سانس تمرینی بگیرم، به اسم 6 تا 8 شب، که کلا یک ساعت و نیم دست من است، این تایم کشتی پیشکسوتان است، می‌خواهم شاگردانم را هم بیاورم، اما باز عده‌ای سنگ‌اندازی می‌کنند. من به کشتی احساس دین دارم و می‌خواهم کشتی را به نونهالان، نوجوانان و جوانان لااقل در شهر خودم آموزش دهم.

حاج کناری افزود: میلاد والی‌زاده روز اول کشتی‌اش پیش من آمد مدت کمی بود و بعد او را سمت کشتی فرنگی بردند. قبل از رفتن من به هند، دوباره یک سالی آمد و در جوانان مطرح شد. محسن کاوه در جریان هست که من به چه شکل برایش سهمیه گرفتم و او هم خودش را نشان داد. در زنجان خودش را پیدا کرد و در انتخابی تیم ملی بهترین کشتی را گرفت، اما کاری کردند که حتی میلاد برای سلام کردن هم سمت من نیامد! حالا هم امیرحسین محمدی را دارم که در اردوی نوجوانان پیش بهنام احسانپور است، کشتی‌گیر خوب و آینده‌داری است، متاسفانه در فریدونکنار به من کلاس تایم مناسب نمی‌دهند که شاگردانم آنجا تمرین کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • حاج‌کناری: در استانم غریبم؛ کاری کردند خودم نیایم
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود