Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جلال کاملی‌مفرد، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران، درباره بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به خبرنگار برنا گفت: روی هم رفته اگر بازی‌های تیم ملی را ببنیم، متوجه می‌شویم تیم وضعیت خوبی دارد اما دقایقی هم در چند بازی اخیر، نمایش خوبی نداشتیم ولی خوشبختانه توانستیم تا اینجا پیش بیاییم و به قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها امیدوارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیروزی ایران در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم عمان خاطرنشان کرد: در آن بازی نمی‌توانیم به سادگی از سیو عالی بیرانوند بگذریم، خدای ناکرده اگر آن پنالتی گل می‌شد تیم عمان بازی را می‌بست و آن زمان دیگر مشخص نبود نتیجه بازی چه خواهد شد.

مدافع اسبق ایران درباره بازی حساس تیم ملی مقابل چین اظهار داشت: به برد تیم ملی در بازی فردا مقابل تیم چین بسیار خوش‌بین هستم اما درخصوص این بازی باید بگویم چین تیمی کامل و سخت‌کوش است و آنها علاوه بر داشتن سرعت، وحدت تاکتیکی خوبی دارند. به لحاظ بازیکن و ستاره ما یک سر و گردن از آنها بالاتر هستیم ولی باید بدانیم برای برد مقابل این تیم، ملی‌پوشان باید با هوش بالا بازی کنند و قدر موقعیت‌های خود را به خوبی بدانند چراکه بازی با چین یک دیدار حساس است و ما اگر زننده گل نخست باشیم می‌توانیم راحت‌تر برنده بازی شویم.

کاملی‌مفرد خاطرنشان کرد: اینکه سرمربی تیم ما ارنج خود را دستخوش تغییر می‌کند می‌تواند حریف را گیج کند اما به شخصه معتقدم می‌توانیم با ارنج قبلی مقابل چین هم به برتری دست پیدا کنیم و بتوانیم پس از صعود به نیمه نهایی، راهی فینال شویم و به عنوان قهرمانی برسیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی چین عمان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم

درعملیات  وعده صادق، ترکیبی از موشک و پهپاد‌های کشورمان توسط نیروی هوافضای سپاه با پرتاب پهپاد‌های انتحاری شاهد ۱۳۶ در شامگاه ۲۵ فروردین شروع شد و کمی بعد با شلیک موشک‌های کروز و نهایتاً با شلیک موشک‌های بالستیک دنبال و تکمیل شد. این عملیات تا حدود ساعت ۵ صبح روز ۲۶ فروردین ادامه یافت. به واسطه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، در حین اجرای این عملیات فیلم‌های مختلفی از حرکت موشک‌ها و پهپاد‌ها و همچنین ورود آنها به محدوده سرزمین‌های اشغالی و سایر تحولات این عملیات به صورت لحظه‌ای منتشر می‌شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟