Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود احمدی افزادی (دبیر پنجمین جشنواره تلویزیونی جام‌جم) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزئیات پنجمین دوره جشنواره جام‌جم گفت: امسال کمیسیون‌های تخصصی را در جشنواره ایجاد کردیم تا بتوانیم برنامه‌های برتر را به اختتامیه دعوت و از برنامه‌های برگزیده در کمیسیون‌ها تقدیر کنیم. همچنین تصمیم داشتیم موقعیتی را ایجاد کنیم که سبب شود داوران کمیسیون‌ها و دبیران و کارشناسان در همان موقعیت با هم بحث و مواردی را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در کل یک موقعیت تخصصی داشته باشیم تا بهره ما از این جشنواره بیشتر شود.

وی همچنین درباره کمیسیون برنامه‌های ویژه چهلمین سالگی انقلاب اسلامی بیان کرد: این کمیسیون در میان سایر کمیسیون‌ها، یک بخش کاملا برجسته و ویژه به شمار می‌آید. چراکه ما امسال آثار متعددی را در حوزه‌های نمایشی، برنامه‌های ترکیبی و برنامه‌های مستند برای چهل‌سالگی انقلاب تولید کردیم. بر همین اساس اکنون همه شبکه‌های سیما از کارهای یک دقیقه‌ای تا کارهای بلند را برای چهلمین سال انقلاب تولید کرده‌اند و دغدغه همه آنها جذابیت و دیده شدن و متمایز بودن کارهایشان بوده است. البته لازم است اعتراف کنیم که این برنامه‌ها تنها گوشه‌هایی از جلوه‌های انقلاب را نشان می‌دهد.

احمدی افزادی ادامه داد: ما از ابتدای امسال در مرکز طرح و برنامه‌ریزی سیما، آثار را جمع، رصد و ارزیابی کرده و بر مبنای این رصد دقیق و برنامه‌ریزی کمسیون چهل‌سالگی را در مرکز طرح و برنامه سیما با مدیریت آقای خیامی که رئیس این مرکز است، ایجاد کردیم.

وی در پایان با بیان اینکه هر کدام از آثار ساخته شده جذابیت‌های خاص خود را دارند، یادآور شد: ما نمی‌توانیم بگوییم که این اثر از اثر دیگری که ساخته شده، بهتر و بالاتر است. ولی به هر حال داورها باید به شاخص‌هایی برسند و براساس آن آثاری را انتخاب کنند. به همین دلیل قاعدتا تعدادی از آثار آنطور که باید دیده نمی‌شوند، ما برای اینکه به هنرمندان نشان دهیم که از آثار آنها حمایت شده، علاوه بر جایزه‌های هر بخش از تعدادی آثار در کمیسیون‌ها تقدیر به عمل می‌آوریم.

پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام‌جم از دی ماه امسال کار خود را آغاز کرده و ۱۱ کمیسیون تخصصی در این جشنواره، آثار تولید شده در صداوسیما را مورد بررسی قرار خواهند داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انقلاب انقلاب اسلامی جام جم دی ماه برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ شهردار محمد آباد با اشاره به لزوم توجه به حفظ و احیای صنایع دستی و توسعه صنعت گردشگری در جرقویه گفت: این جشنواره در سومین دوره برگزاری با حضور ۳۰ غرفه دار بومی و ۴۰ غرفه دار از دیگر استان‌های کشور برپا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد اسماعیل زاده افزود: دستاورد‌های محصولات وصنایع دستی استان‌های آذربایجان شرقی، کرمان، یزد، مازندران، مرکزی، تهران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد در این نمایشگاه عرضه شده است.
جشنواره سوغات ایران زمین با دارا بودن غرفه‌هایی شامل صنایع دستی، غذا‌های محلی و سنتی، گل، عسل و گیاهان معطر و دارویی، فرهنگ اقوام و موزه‌ی مردم شناسی جرقویه تا ۱۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ برای بازدید عموم دایراست.

 

دیگر خبرها

  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»