Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: صبح امروز رییس دادگاه عمومی بخش جلگه اصفهان مورد شلیک گلوله یکی از طرفین پرونده قرار گرفت.


به گزارش فارس، رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: صبح امروز رییس دادگاه عمومی بخش جلگه اصفهان مورد شلیک گلوله یکی از طرفین پرونده قرار گرفت.

خسروی وفا گفت: خوشبختانه تیر اصابت نکرده و آسیبی به وی نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی در اصفهان ادامه داد: با تلاش ماموران متهم بلافاصله دستگیر و بازداشت شد.

خسروی وفا اضافه کرد: این پرونده در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی بیان کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگرد های خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان، با بیان این که متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت متهم: جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900186

دیگر خبرها

  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام